У рамках заходів до Року Японії в Україні, розроблених Управлінням освіти, учні Бахмутської школи №10 в черговий раз перенеслися на інший континент, до дивовижної та загадкової країни.
Лейтмотивом заходів стала думка Посла Японії в Україні Шігекі Сумі про те, що потрібно, щоб усі заходи, які пройдуть цього року, стали хорошою можливістю ще більше розвинути співпрацю та поглибити взаєморозуміння між двома країнами через розширення дружніх відносин.
Так, учні 6 класів на уроках зарубіжної літератури під керівництвом Галини Жукової знайомилися з поезією Японії, створювали ілюстрації до хокку, захищали власні проекти.
Учні 7-А класу (класний керівник Ольга Онишко) познайомилися з офіційним логотипом «Року Японії в Україні». Головним мотивом у цьому логотипі стали національні прапори обох країн. Хіномару (японська назва прапору Японії) і пасхальне яйце притуляються один до одного, чим символізують дружні відносини між Японією та Україною. Діти зазначили, що елементи японської культури – ікебана, кімоно, аніме, сакура, оригамі, суші – є дуже популярними в Україні.
Учні 7-Б класу (класний керівник Ірина Махіборода) за допомогою відеожурналу «Японія: реалії сьогодення» дізналися, що в цій країні лише екологічно чисті продукти харчування, тому рідко там можна зустріти японця із зайвою вагою. Збентежило школярів, що мешканці цієї країни шалені трудоголики – вони можуть без відпочинку працювати 18 годин на добу! А ще дітей здивувала відповідальність японців та прагнення до чистоти.
Учні 8-А та 9-А класів (класні керівники Тетяна Бондар та Олена Гордієнко) за допомогою навчально-пізнавальної віртуальної екскурсії дивовижними місцями країни вранішнього сонця дізналися про 10 природних чудес Японії та про 20 найцікавіших фактів із життя японців, спробували писати японською мовою.
На виховній годині учні 8-Б класу (класний керівник Євгенія Буднік) взяли участь у вікторині «Як я знаю Японію?». Діти познайомилися з історією, культурою, традиціями «країни висхідного сонця». Також із задоволенням слухали розповідь однокласників про японські мультфільми «аніме» та спробували самостійно створити власні малюнки в цьому стилі.
Учні 9-Б класу разом з класним керівником Вікторією Льовкіною із задоволенням готувались до заходу: шукали інформацію про країну, її промисловість, культуру, історію, звичаї та традиції, мову, музику, готували презентації. Результатом проведення виховної години стало розширення загального кругозору учнів.
Учні 11 класу (класний керівник Ольга Щеглова) не тільки дізнавались про цікаві факти японської культури, а й розробили пропозиції, щодо подальшого знайомства з цією дивовижною країною, серед яких і фестиваль японської кухні, організація японського театру, запуск паперових ліхтариків, виставка японських відкриттів та проведення Дня японської літератури.
Отже, на прикладі японських традицій діти прийшли до висновку, що багато чому люди різних культур могли б повчитися одне в одного, якщо тільки матимуть бажання зрозуміти одне одного. Знайомство з Японією продовжується.
Останні статті на сайті
- Що треба знати роботодавцю про колективний договір
- Що таке система управління податковими ризиками?
- До уваги платників Донеччини! Як дізнатися нові ставки місцевих податків і зборів у 2025 році
- Щодо застосування РРО/ПРРО у разі відправки товарів експедитором
- Щодо нарахування та сплати плати за землю за земельні ділянки на яких розташовані (наявні) фортифікаційні споруди
- Які поля реквізиту «Призначення платежу» структурованого формату заповнюють платники при сплаті податків та єдиного внеску?
- На допомогу платникам податків: заповнення реквізитів платіжної інструкції «Призначення платежу» та «Отримувач»
- Суборенда земельної ділянки – хто є платником орендної плати
- Право на податкову знижку:оренда житла для внутрішньо переміщених осіб
- Де на вебпорталі ДПС можна знайти інформацію стосовно бізнес-партнерів?