У рамках заходів до Року Японії в Україні, розроблених Управлінням освіти, учні Бахмутської школи №10 в черговий раз перенеслися на інший континент, до дивовижної та загадкової країни.
Лейтмотивом заходів стала думка Посла Японії в Україні Шігекі Сумі про те, що потрібно, щоб усі заходи, які пройдуть цього року, стали хорошою можливістю ще більше розвинути співпрацю та поглибити взаєморозуміння між двома країнами через розширення дружніх відносин.
Так, учні 6 класів на уроках зарубіжної літератури під керівництвом Галини Жукової знайомилися з поезією Японії, створювали ілюстрації до хокку, захищали власні проекти.
Учні 7-А класу (класний керівник Ольга Онишко) познайомилися з офіційним логотипом «Року Японії в Україні». Головним мотивом у цьому логотипі стали національні прапори обох країн. Хіномару (японська назва прапору Японії) і пасхальне яйце притуляються один до одного, чим символізують дружні відносини між Японією та Україною. Діти зазначили, що елементи японської культури – ікебана, кімоно, аніме, сакура, оригамі, суші – є дуже популярними в Україні.
Учні 7-Б класу (класний керівник Ірина Махіборода) за допомогою відеожурналу «Японія: реалії сьогодення» дізналися, що в цій країні лише екологічно чисті продукти харчування, тому рідко там можна зустріти японця із зайвою вагою. Збентежило школярів, що мешканці цієї країни шалені трудоголики – вони можуть без відпочинку працювати 18 годин на добу! А ще дітей здивувала відповідальність японців та прагнення до чистоти.
Учні 8-А та 9-А класів (класні керівники Тетяна Бондар та Олена Гордієнко) за допомогою навчально-пізнавальної віртуальної екскурсії дивовижними місцями країни вранішнього сонця дізналися про 10 природних чудес Японії та про 20 найцікавіших фактів із життя японців, спробували писати японською мовою.
На виховній годині учні 8-Б класу (класний керівник Євгенія Буднік) взяли участь у вікторині «Як я знаю Японію?». Діти познайомилися з історією, культурою, традиціями «країни висхідного сонця». Також із задоволенням слухали розповідь однокласників про японські мультфільми «аніме» та спробували самостійно створити власні малюнки в цьому стилі.
Учні 9-Б класу разом з класним керівником Вікторією Льовкіною із задоволенням готувались до заходу: шукали інформацію про країну, її промисловість, культуру, історію, звичаї та традиції, мову, музику, готували презентації. Результатом проведення виховної години стало розширення загального кругозору учнів.
Учні 11 класу (класний керівник Ольга Щеглова) не тільки дізнавались про цікаві факти японської культури, а й розробили пропозиції, щодо подальшого знайомства з цією дивовижною країною, серед яких і фестиваль японської кухні, організація японського театру, запуск паперових ліхтариків, виставка японських відкриттів та проведення Дня японської літератури.
Отже, на прикладі японських традицій діти прийшли до висновку, що багато чому люди різних культур могли б повчитися одне в одного, якщо тільки матимуть бажання зрозуміти одне одного. Знайомство з Японією продовжується.
Останні статті на сайті
- Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги
- Деклараційна кампанія 2025: щодо відповідальності за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи
- Деклараційна кампанія 2025: випадки не подання податкової декларації
- До уваги депозитарних установ та банків, інших фінансових установ, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей
- Рекомендації щодо підготовки до чергового етапу декларування
- Отримання витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами за даними ДПС
- Ставки єдиного податку для ФОП першої та другої груп з 01.01.2025
- Декларування – 2025 триває: строки та способи подання декларації про майновий стан та доходи
- Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
- Увага! Шахраї видають себе за податківців!