Станом на 01.07.2018 року в Бахмутському міському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України перебуває на обліку 6772 страхувальників з загальною кількість застрахованих осіб – 32 791.
За І півріччя 2018 року відділенням профінансовано 10 171 листків непрацездатності. У порівнянні з І півріччям 2017 роком кількість листків збільшилась на 4,4 %.
Витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності за І півріччя 2018 року склали 15,8 млн.грн. що на 34,4% більше ніж у І півріччі 2017 року. Зростання витрат по тимчасовій непрацездатності пояснюється тим, що розмір середньоденної допомоги по тимчасовій непрацездатності зріс на 35,45% та склав 222,16 грн.
Загальна кількість днів тимчасової непрацездатності за І півріччя 2018 року складає 95 528. Найбільший відсоток днів непрацездатності припадає на тимчасову непрацездатність у зв’язку із загальним захворінням – 71,4%. На тимчасову непрацездатність у зв’язку з невиробничою травмою припадає 17,7% днів, по догляду за хворим – 10,9%. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість днів непрацездатності зменшилась на 738, але якщо проаналізувати кількість днів непрацездатності в розрізі тимчасової непрацездатності (без догляду за хворою дитиною або хворим членом сім’ї та окремо догляд за хворою дитиною або хворим членом сім’ї), то кількість днів по догляду збільшилась на 10,9%.
Середній показник рівня захворюваності по відділенню на 100 працюючих в порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшився на 42 дня, або на 12,6% та складає 291 день.
Незважаючи на те, що загальна кількість днів непрацездатності зменшилась, є страхувальники, які за І півріччя 2018 року збільшили кількість днів непрацездатності та мають рівень захворюваності вищий, ніж по Бахмутському відділенню. Наприклад:
Страхувальник |
Кількість днів, що підлягають оплаті за рахунок коштів Фонду (тимчасова непрацездатність та догляд), грн. |
Кількість днів на 100 осіб, днів |
||||
за І півріччя 2017 року |
за І півріччя 2018 року |
Різниця (+/-) |
за І півріччя 2017 року |
за І півріччя 2018 року |
Різниця (+/-) |
|
ПРАТ "ЗАВОД "ЧАСІВОЯРСЬКІ АВТОБУСИ" |
547 |
572 |
25 |
472 |
540 |
68 |
КП "БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС" |
877 |
1 027 |
150 |
447 |
538 |
91 |
ТОВ "КНАУФ ГІПС ДОНБАС" |
1 308 |
1 945 |
637 |
339 |
474 |
135 |
ПАРАСКОВІЇВСЬКА СЗШІ № 40 ОБЛРАДИ |
216 |
450 |
234 |
223 |
446 |
223 |
КП "ВЕСТА" М.СВІТЛОДАРСЬКА |
200 |
463 |
263 |
190 |
445 |
255 |
ГОРЛІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДОНБАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ" |
157 |
485 |
328 |
120 |
376 |
256 |
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4176 |
1 003 |
1 015 |
12 |
333 |
370 |
37 |
КЗОЗ "СМЛ" СМР |
190 |
363 |
173 |
183 |
352 |
169 |
ПРАТ "АРТВАЙНЕРІ" |
1 350 |
1 616 |
266 |
319 |
348 |
29 |
ТОВ "БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ" |
568 |
884 |
316 |
264 |
323 |
59 |
СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА |
685 |
510 |
-175 |
224 |
323 |
99 |
ЧАСОВОЯРСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ" |
1 405 |
1 800 |
395 |
235 |
304 |
69 |
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
2 628 |
2 784 |
156 |
207 |
300 |
93 |
Звертаємо увагу комісій із страхування підприємств та організацій на необхідність проведення аналізу причин зростання захворюваності та вжиття заходів щодо зменшення рівня захворюваності відповідно до вимог Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яке затверджено постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №13.
Бахмутське міське відділення управління виконавчої
дирекції Фонду соціального страхування України
в Донецькій області
Останні статті на сайті
- Щодо добровільної сплати єдиного внеску
- Як фізичній особі подати заяву про включення до реєстру волонтерів?
- Продаж підакцизних товарів: код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у чеках РРО/ПРРО
- Пенсійне забезпечення окремих категорій працівників сільського господарства
- Як правильно заповнити платнику податків реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції у разі погашення податкового боргу
- Платники з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства: новостворені підприємства
- Нові вимоги та порядок подання звітності № 1-ВП та № 1-ОП
- Зупинення реєстрації помилково складених податкових накладних: подання письмових пояснень
- Граничні строки реєстрації податкових накладних в ЄРПН протягом дії воєнного стану
- Особливості складання податкової звітності з ПДВ: звітний період жовтень 2024 року