25 січня в дошкільному навчальному закладі № 47 «Кристалик» відділу освіти Артемівської міської ради пройшло друге засідання клубу сучасного педагога «Гармонія» для вихователів дошкільних закладів міста.
Як повідомила керівник клубу вихователь-методист М.В. Мілованова, тема зустрічі є дуже актуальною, бо допомагає переосмислити місце дитини і дорослого в сучасному педагогічному просторі та набути практичних навичок впровадження педагогіки співробітництва.
Головне, що потребує серйозних змін, – педагогічна позиція, тактика і способи спілкування з дошкільниками. Заняття вихователя старшої групи Сосіної І.В. «Подорож в Царство Снігової Королеви» - це зразок пошуку шляхів впровадження технології співробітництва дорослого з дітьми в сумісній творчій діяльності. Сьогодні ми відчуваємо нагальну потребу в налагодженні довірливих сосунків, позитивних відношення одне до одного, тому виступ психолога дошкільного навчального закладу № 47 Гапонюк О.Є. був присвячений гармонізації внутрішнього світу та стосунків дорослих і дітей. Вихователь-методист Праліч О.Ю. поглибила знання учасників про два головних аспекту сучасного заняття – це створення мотиваційного поля та проведення рефлексії власної діяльності.
Практична робота з учасниками клубу пройшла в формі міні-тренінгу, на якому вони отримали практичні навички проведення ігор та вправ з дітьми по співробітництву в творчому напрямку, відвідувачі поділилися власними наробками з даного питання на підставі виконання домашнього завдання.
В рубриці «Взаємодіємо з соціумом» виступила головний зберігач фондів міського краєзнавчого музею Радченко О.О. з пізнавальною інформацією «Творче життя міста», яка допомогла вихователям ознайомитися з цікавими підходами до знайомства дітей з творами мистецтва.
Виступ-діалог методиста міського відділу освіти І.Ю. Рибалко акцентував увагу учасників на усвідомлення важливих професійних якостей сучасного педагога та зрозуміти сучасний стиль роботи педагога фасилітатора. Для впровадження нової місії вихователя, зауважила Рибалко І.Ю. треба докласти надзвичайних зусиль і набратися терпіння, щоб кожний день перетворити в цікаві хвилини спілкування, зробити освітній процес «школою мислення та відкриттів».
Підведення підсумків роботи пройшло в формі складання сінквейну, що допомогло педагогам акцентувати увагу на головній думці зустрічі та зробити власний висновок в цікавій нетрадиційній формі.
Останні статті на сайті
- Інструкція: як переглянути свою електронну трудову книжку
- Пільгові норми на оплату послуг з водопостачання та водовідведення
- Аналіз податкового ризику
- Щодо заповнення платіжної інструкції: реквізит «Фактичний платник»
- Щодо оподаткування ПДФО доходів нерезидента з продажу нерухомості
- Щодо добровільної сплати єдиного внеску
- Як фізичній особі подати заяву про включення до реєстру волонтерів?
- Продаж підакцизних товарів: код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у чеках РРО/ПРРО
- Пенсійне забезпечення окремих категорій працівників сільського господарства
- Як правильно заповнити платнику податків реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції у разі погашення податкового боргу