У червні розпочався перехідний період запровадження електронних листків непрацездатності, який триватиме до кінця серпня 2021 року. Протягом цього часу громадяни мають можливість отримати як електронний, так і паперовий листок непрацездатності.
Згідно з чинними законодавством Електронний реєстр листків непрацездатності формує та веде Пенсійний фонд України.
Електронний лікарняний формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність.
В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) роботодавець має доступ до інформації щодо електронних листків непрацездатності по співробітниках, які працюють за основним місцем роботи, зокрема, номер лікарняного, дата його відкриття, закриття. Роботодавець автоматично отримує необхідну інформацію для нарахування коштів, зокрема, щодо тривалості страхового стажу працівників, формує заяву-розрахунок та здійснює виплату.
Запровадження е-лікарняних:
- спрощує оформлення тимчасової непрацездатності;
- скорочує час від оформлення до нарахування допомоги;
- унеможливлює зловживання під час обігу листків непрацездатності;
- мінімізує застосування штрафних санкцій через імовірні помилки в оформленні листків непрацездатності.
Новий порядок видачі електронних листків непрацездатності регулюється:
- постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього»;
- постановою Верховної Ради України від 03.02.2021 № 1192-IX «Про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності»;
- наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.06.2021 за № 728/36350 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Останні статті на сайті
- Справляння єдиного податку четвертої групи на територіях активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси
- е-Підприємець – на допомогу бізнесу: 10 послуг в одній заяві на порталі Дія
- Пенсійне забезпечення учасників бойових дій
- Яка відповідальність передбачена за несвоєчасну сплату суми податкового зобов’язання з ПДФО, зазначеної в річній податковій декларації про майновий стан і доходи?
- Щодо отримання податкових повідомлень-рішень про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
- Чи сплачується акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі алкогольних напоїв (тютюнових виробів), якщо товар зіпсовано, знищено, втрачено або використано для власних потреб?
- Хто є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
- Екстериторіальність: отримання послуг від Пенсійного фонду в найближчому сервісному центрі
- З початку року платники податків Донеччини на фінансування ЗСУ сплатили майже 260 млн грн військового збору
- Чи можна провести через РРО операцію повернення коштів за отриманий товар, якщо розрахунок здійснювався через інший класичний РРО?