В умовах війни держава всі свої можливості спрямовує на забезпечення обороноздатності країни, боєздатності Збройних сил України та соціальний захист наших громадян. Для успіху необхідна підтримка кожного громадянина, консолідація суспільства.
«З турботою про себе і кожного» - це вже не просто гасло окремого пілотного проекту, а у прямому розумінні є умовою збереження життя під час війни. Не дотримання трудових прав працівників, нелегальна зайнятість, зловживання з невиплатою заробітної плати та примусова праця, до якої вдаються недобросовісні роботодавці є недопустимими.
Державна служба України з питань праці та Державна податкова служба України об’єднали свої зусилля задля забезпечення оформлення трудових відносин роботодавців з працівниками, сплати податків та єдиного внеску.
Триває інформаційна компанія про переваги легальної зайнятості. З інформаційними матеріалами підготовленими в рамках кампанії можна ознайомитися за посиланнями:
- Переваги легальної зайнятості
- Задекларована праця допомагає розвивати бізнес
Держпраці консультує працівників і роботодавців з будь-яких питань, пов’язаних із роботою, зокрема щодо прийняття та звільнення з роботи, переведення на іншу роботу, зміни робочого місця чи заробітної плати; надомної чи дистанційної роботи, тривалості робочого часу, режиму роботи, відпусток, вихідних, заробітної плати, відряджень, лікарняних, шкідливих умов праці, медичних оглядів тощо.
Інформацію про консультаційну підтримку працівників і роботодавців можна переглянути за посиланнями:
Відповіді на найпоширеніші запитання розміщені на сайті Держпраці – https://dsp.gov.ua/faq/ та на інформаційному порталі – https://pratsia.in.ua/faq.ph
В Східному міжрегіональному управлінні Держпраці в рамкам загального проекту державної служби України з питань праці працює сервіс «Інтерактивний інспектор», який створений з метою оперативного надання консультацій з питань трудових відносин та включає увесь спектр інструментів, які дають можливість отримати відповіді у найзручніший та найшвидший спосіб.*
Працівники і роботодавці мають можливість поставити питання , які їх цікавлять та отримати відповіді:
- за номером: +38093-472-25-30
- електронною поштою: interaktuvnyiinspektor_smu@ukr.net.
- заповнивши форму для отримання роз’яснень.
Є можливість надсилати свої запитання використовуючи чат-бот Telegram– каналу https://t.me/Smudspbot, або задати їх в групі Telegram-каналу Smudsp Call center за посиланням: https://t.me/+vLLg54geUFE0YTYy .
Відповіді на свої питання ви можете отримати у зручний для вас спосіб, зазначивши його у запиті:
- електронною поштою;
- на месенджер (Viber, WhatsApp, Telegram);
- телефоном.
*Звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».
Якщо є необхідність звернутися із скаргою про порушення свої прав, скористайтеся формою для подання електронного звернення http://surl.li/etrvw.
Останні статті на сайті
- Як створити безпечні й здорові умови праці: пам’ятка роботодавцю
- Підсумки діяльності Управління освіти Бахмутської міської ради та підпорядкованих закладів освіти за грудень 2024 року
- Як знятися з податкового обліку суб’єкту господарювання, місцем проживання якого є тимчасово окупована рф територія України?
- Оновлено довідники податкових пільг
- Актуальні рахунки для сплати платежів у 2025 році
- Податкова служба Донеччини на зв’язку – працюють «гарячі лінії»
- Майбутній пенсіонере, контролюй свій стаж!
- Побачив міну — стій!
- Мінна безпека
- Новації Закону № 4113 щодо законодавчих змін у справлянні військового збору