Для інформаційної підтримки платників податків регіону з початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області.
За їх допомогою підтримується щоденний зворотній зв’язок з різних податкових питань.
Зворотній зв’язок з платниками податків відіграє надзвичайно важливу роль у сучасній податковій системі. Цей механізм дозволяє платникам податків обговорювати свої проблеми та питання, подавати пропозиції, що стосуються оподаткування, сприяє зменшенню податкових суперечок та непорозумінь.
Фахівцями податкової служби щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення або перекид помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО тощо.
Так, у жовтні поточного року податківцями надано відповіді на 5,8 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 2 звернення у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Всього з початку року надано відповідей на 37,9 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та 87 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Нагадуємо, ознайомитися з контактами та телефонами гарячих ліній податкової служби Донеччини можна за наступним посиланням https://dn.tax.gov.ua/kontakti/.
Останні статті на сайті
- Посібник із запобігання та протидії домашньому насильству
- Нагадуємо про новий сервіс для платників – «Е-повідомлення»
- На допомогу платникам податків: витяг щодо стану розрахунків з бюджетом
- Фізична ідентифікація пенсіонерів з числа ВПО за допомогою відеоконференцзв'язку: алгоритм дій
- Пожежна безпека при проведенні Різдвяних та Новорічних свят
- Яке призначення програмного забезпечення «ПРРО WEB-ВЕРСІЯ ДПС»?
- Ознаки примусової праці: як не стати жертвою торгівлі людьми?
- Новації Закону № 4015-ІХ: справляння військового збору роботодавцями
- Для платників єдиного рахунку: заповнення реквізиту «Призначення платежу»
- До яких податкових інспекцій звертатись мешканцям Донеччини