Публічна інформація грає важливу роль у підтримці ефективної податкової системи і сприяє стабільності та соціальному розвитку суспільства.
Протягом січня – жовтня 2023 року до податкової служби Донеччини надійшов 61 запит на отримання публічної інформації. З них:
53 запита надійшло від фізичних осіб (87% від загальної кількості запитів); 7 запитів – від юридичних осіб (11% від загалу) та 1 запит – від медіа.
Запитувачів цікавила інформація про реквізити для сплати податків і зборів, надання копій документів та податкової звітності, середньооблікова кількість штатних працівників за минулі роки, режим роботи Головного управління ДПС у Донецькій області тощо.
За результатами розгляду задоволено 60 запитів на отримання публічної інформації, 1 запит знаходиться на розгляді.
Нагадуємо, для покращення інформаційного обміну з платниками податків при Головному управлінні ДПС у Донецькій області працює електронна поштова скринька dn.publicinfo@tax.gov.ua.
Останні статті на сайті
- Що треба знати роботодавцю про колективний договір
- Що таке система управління податковими ризиками?
- До уваги платників Донеччини! Як дізнатися нові ставки місцевих податків і зборів у 2025 році
- Щодо застосування РРО/ПРРО у разі відправки товарів експедитором
- Щодо нарахування та сплати плати за землю за земельні ділянки на яких розташовані (наявні) фортифікаційні споруди
- Які поля реквізиту «Призначення платежу» структурованого формату заповнюють платники при сплаті податків та єдиного внеску?
- На допомогу платникам податків: заповнення реквізитів платіжної інструкції «Призначення платежу» та «Отримувач»
- Суборенда земельної ділянки – хто є платником орендної плати
- Право на податкову знижку:оренда житла для внутрішньо переміщених осіб
- Де на вебпорталі ДПС можна знайти інформацію стосовно бізнес-партнерів?