Щоб отримувати безперервні та безоплатні послуги Центру необхідно забезпечити актуальність та достовірність інформації про пацієнта в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.
Наразі здійснюється верифікація даних клієнтів, тому необхідно в дистанційному режимі за допомогою телефонного зв’язку чи особисто звернутися до свого сімейного лікаря або медичної сестри.
Амбулаторія №11 (м. Київ, Дарницький район, вулиця Здолбунівська, 3Б), телефон +380506379420. Працює щоденно, з понеділка по неділю включно, з 8.00 до 20.00.
Амбулаторія №12 (м. Дніпро, вулиця Володимира Мономаха, 31, приміщення 80), телефон +380669433756. Працює з понеділка по п'ятницю — з 08.00 до 18.00; субота — з 08.00 до 16.00; неділя — вихідний.
Якщо виникли питання, радимо зателефонувати до Call-центру підприємства за номером +380954093241.
Останні статті на сайті
- Як подати заяву на призначення пенсії по інвалідності
- Якісна та сучасна реабілітація: як допомагають людям з інвалідністю у державних установах Мінсоцполітики
- Скільки ФОП повинен платити податків за працівників у 2024 році
- Коли та за якою ставкою сплачується військовий збір платниками єдиного податку третьої групи?
- Новації Закону № 4015-ІХ: військовий збір для ФОП – платників Єдиного податку першої, другої та четвертої групи
- У межах платформи «Діалог влади та бізнесу» обговорили підтримку суб’єктів господарювання агропромислового комплексу Донецької області
- Новації Закону № 4015: як подається фінансова звітність платниками податку на прибуток у разі переходу в середині року зі спрощеної на загальну систему оподаткування?
- Податок на нерухомість: житлова нерухомість фізичної особи пошкоджена або знищена
- ПАМ’ЯТКА для внутрішньо переміщених осіб «Як захистити свої права під час та після завершення воєнного стану?»
- До уваги платників – зміни до Податкового кодексу