На виконання соціальних ініціатив Президента Україна «Реалізація у регіонах завдання Президента України щодо стимулювання підвищення зайнятості населення, створення нових робочих місць, завдання і перспективи на 2014 рік» 12 грудня 2013 року в Артемівському міському центрі зайнятості відбувся міні-ярмарок вакансій, який проведено на замовлення ПАТ «Великоанадольський вогнетривкий комбінат».
Підприємство та вакансії представляли: начальник відділу кадрів Людмила Матюшечкіна та економіст відділу праці та заробітної плати комбінату Людмила Самойленко.
Сьогодні попит на продукцію Великоанадольських вогнетривників зріс, є збут вогнетривів та обсяги замовлень на їх перспективне виготовлення, - про це розповіла Людмила Матюшечкіна. Тому, сказала вона, завдяки налагодженій співпраці із службою зайнятості, при виникненні гострої потреби у працівниках, - сумніву не виникло, як вирішити проблему кадрів. Підприємство звернулось до служби зайнятості. Для організації роботи підприємства та забезпечення виконання замовлення у визначені строки комбінату потрібні пресувальники, садчики, укладальники-пакувальники, стропальники, сортувальники, машиністи крану, машиністи млинів, транспортувальники, шихтувальники, газорізальники, електромонтери, слюсарі-ремонтники, слюсарі-інструментальники, інженерно-технічні робітники.
В заході прийняли участь: заступник директора Артемівського МЦЗ Олена Павлова, начальник відділу взаємодії з роботодавцями Роман Коновал, начальник відділу організації працевлаштування населення Людмила Панкратова та заступник начальника відділу активної підтримки безробітних Олена Помазова.
Серед учасників міні-ярмарку більшу частину складали мешканці м. Часів Яр, які до звільнення працювали на Часівоярському вогнетривкому комбінаті. В ході ярмарку вони дізнались про ситуацію на сучасному ринку праці, в тому числі в місті вогнетривників - Часів Яр, а також про послуги, які надає Державна служба зайнятості незайнятим громадянам, та її можливості у стимулюванні роботодавців до створення нових робочих місць. Шукачі роботи жваво цікавились умовами праці, можливостями підприємства щодо організації доставки до місця роботи, задавали професійні питання щодо роботи обладнання підприємства, тощо.
В результаті міні-ярмарку 5 осіб виявили бажання працевлаштуватися на підприємство та написали заяви на прийом.
Останні статті на сайті
- Зупинення реєстрації помилково складених податкових накладних: подання письмових пояснень
- Граничні строки реєстрації податкових накладних в ЄРПН протягом дії воєнного стану
- Особливості складання податкової звітності з ПДВ: звітний період жовтень 2024 року
- Дотримання умов на спрощеній системі оподаткування ФОП
- Податок на нерухомість: термін сплати
- Щодо заповнення обов’язкових реквізитів платіжної інструкції
- Соціальні нормативи у межах яких надається пільга на оплату послуг з постачання та розподілу природного газу
- Заяву для повернення помилково або надміру сплачених коштів – через Електронний кабінет
- Щодо видів діяльності, які не дають права на застосування спрощеної системи оподаткування
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: нерухомість пошкоджена або знищена