Державна реєстрація права власності на новозбудований об’єкт
Переглядів: 4333
29.04.2014 - 08:00
Реєстраційна служба Артемівського МРУЮ повідомляє, що згідно діючого законодавства для реєстрації права власності на новозбудований об’єкт (завершений будівництвом об’єкт нерухомого майна , державна реєстрація права власності на який проводиться вперше) заявник подає такі документи:
- документ, що посвідчує особу власника/заявника та власника;
- документ про внесення плати за отримання витягу з ДРП (120 грн.);
- документ про сплату державного мита (119грн.);
- документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку;
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (декларація/сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації);
- технічний паспорт на новозбудований об’єкт;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.
В результаті проведення державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт заявнику видається свідоцтво та витяг про державну реєстрацію.
Останні статті на сайті
- Особливості продовження термінів проведення документальної перевірки
- Щодо заповнення звітів 1-ВП/ 1-ОП з використанням кодів продукції
- Перелік платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства: загальні вимоги
- Режим офлайн для застосування ПРРО
- Що треба знати про ідентифікацію пенсіонерів з числа ВПО
- Особливості здійснення операцій з вивезення сільськогосподарської продукції у період дії воєнного стану
- Самостійне виправлення помилки при нарахуванні / перерахуванні ПДФО до бюджету: відповідальність податкового агента
- Витрати, які дозволено включити до податкової знижки за наслідками 2023 року
- Принцип «витягнутої руки»: умови господарської операції
- За 2024 рік з податку на нерухомість слід звітувати за новою формою