На офіційному сайті АЦСК ІДД Міндоходів (http://acskidd.gov.ua/news) для платників податків розміщено повідомлення про те, що у зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів.
Використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів з 16.06.2014 року є обов’язковим.
До завершення перехідного періоду (з 06.06.2014 до 16.06.2014 року) допускається використання старих форм реєстраційних документів.
Також, для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД Міндоходів, в реєстраційних документах необхідно обов’язково зазначити контактний номер телефону та адресу електронної пошти.
Останні статті на сайті
- Як розрахувати розмір субсидії на найм житла для ВПО
- Про безпеку праці у сфері будівництва
- Як платнику податків вийти із критеріїв ризиковості ?
- Управління податковими ризиками: системність та єдиний підхід
- Декларування 2025: податкова знижка за оренду житла внутрішньо переміщеним особам
- Коли та за якою ставкою сплачується військовий збір платниками єдиного податку третьої групи?
- Деклараційна кампанія – 2025 триває: граничні строки подання податкової декларації
- Податок на нерухомість: кому і скільки доведеться сплатити у 2025 році за «зайву» площу
- Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги
- Деклараційна кампанія 2025: щодо відповідальності за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи