Затвердженні нові форми реєстраційних документів для отримання електронного цифрового підпису
Переглядів: 2286
15.07.2014 - 10:55
Наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.06.2014 N50 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі - АЦСК ІДД):
- договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
- реєстраційна картка (для фізичної особи / фізичної особи - підприємця);
- реєстраційна картка (для юридичної особи);
- заяви на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заяви на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.
Також для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД || Міндоходів у реєстраційних документах необхідно вказувати контактний номер телефону та адресу електронної пошти.
Отже, з 16 червня поточного року для всіх клієнтів АЦСК ІДД || Міндоходів використання зазначених форм є обов’язковим.
Останні статті на сайті
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Чи застосовується штраф та пеня при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?
- Новації Закону № 3603: особливості заповнення декларації з акцизного податку
- Запобігання та протидія домашньому насильству
- Щомісячні страхові виплати та інші виплати на відшкодування шкоди
- Декларування 2024: у яких випадках громадянин звільняється від обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи?
- До уваги платників податків! Новації Закону № 3603
- Непровокуйте пожежі - бережіть природу країни!