Затвердженні нові форми реєстраційних документів для отримання електронного цифрового підпису
Переглядів: 2954
15.07.2014 - 10:55
Наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.06.2014 N50 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі - АЦСК ІДД):
- договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
- реєстраційна картка (для фізичної особи / фізичної особи - підприємця);
- реєстраційна картка (для юридичної особи);
- заяви на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заяви на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.
Також для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД || Міндоходів у реєстраційних документах необхідно вказувати контактний номер телефону та адресу електронної пошти.
Отже, з 16 червня поточного року для всіх клієнтів АЦСК ІДД || Міндоходів використання зазначених форм є обов’язковим.
Останні статті на сайті
- Як розрахувати розмір субсидії на найм житла для ВПО
- Про безпеку праці у сфері будівництва
- Як платнику податків вийти із критеріїв ризиковості ?
- Управління податковими ризиками: системність та єдиний підхід
- Декларування 2025: податкова знижка за оренду житла внутрішньо переміщеним особам
- Коли та за якою ставкою сплачується військовий збір платниками єдиного податку третьої групи?
- Деклараційна кампанія – 2025 триває: граничні строки подання податкової декларації
- Податок на нерухомість: кому і скільки доведеться сплатити у 2025 році за «зайву» площу
- Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги
- Деклараційна кампанія 2025: щодо відповідальності за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи