Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Тому перед сучасними керівниками закладів освіти постають питання: Як управляти школою в нових умовах? Як подолати відстань від усвідомлення проблем розвитку – до закладу нової формації? Як привести до успіху учнів і педагогів?
Саме для розв’язання цих питань згідно з планом роботи відділу освіти Артемівської міської ради міським методичним кабінетом було проведено семінар директорів закладів освіти з теми «Створення освітнього середовища щодо розвитку конкурентоспроможності учнів, педагогів та управлінців загальноосвітніх навчальних закладів».
Базою проведення заходу обрано Артемівську школу №18, яка в минулому році отримала диплом учасника Міжнародного конкурсу «Сучасні заклади освіти - 2014».
Начальник відділу освіти Марина Рубцова, познайомивши з темою та завданнями семінару, наголосила на необхідності створення умов розвитку і саморозвитку кожної особистості,формуванні покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Це, у свою чергу, вимагає пошуку нових підходів, форм та змісту педагогічної та якісно нової управлінської діяльності.
Робота проводилася за такими блоками: організаційний, управлінсько-презентаційний, практичний та підсумковий. Кожен блок переслідував свою мету і мав свої завдання. Так, в управлінсько-презентаційному блоці директор школи №18 Ольга Рибальченко, показавши фрагмент відкритої оперативної наради управлінської ланки школи, висвітлила основні аспекти управління розвитком конкурентоспроможності суб’єктів навчального закладу через «Програму розвитку».
На прикладі роботи адміністрації та педагогічного колективу школи учасники семінару мали змогу побачити нову динамічну модель успішного закладу, його освітнє середовище. З метою оцінювання освітнього, розвивального та виховного середовища уроку з позицій формування конкурентоспроможного учня та педагога, керівники відвідали відкриті уроки, майстер-класи, виставки матеріалів з досвіду роботи педагогів школи. Адже конкурентоспроможний учитель – головна умова інноваційного розвитку сучасного закладу.
Практичну частину семінару «Створення моделей конкурентоспроможного середовища, управлінця, вчителя, учня» провела завідувач міського методичного кабінету Ніла Лисюк. Керівники закладів, склавши «Асоціативний кущ» до слова «конкурентоспроможність», активно працювали в групах по створенню вищезазначених моделей. Під час презентацій розробок керівники прийшли до висновку: щоб всі складові цих моделей стали реальністю в інноваційному розвитку сучасного навчального закладу, потрібно розробити ефективну Програму розвитку.
Підсумковий блок семінару завершився обговоренням результатів та наданням рекомендацій щодо планування «Програми розвитку школи». Начальником відділу освіти було наголошено на тому, що головним в інноваційній управлінській діяльності керівника школи і позашкільного навчального закладу є визначення головних перспективних напрямів розвитку закладу освіти, накопичення ресурсу та інноваційного потенціалу, розробка і впровадження нового змісту і форм освітнього процесу, створення умов для розвитку нового педагогічного мислення.
Останні статті на сайті
- Принцип «витягнутої руки»: умови господарської операції
- За 2024 рік з податку на нерухомість слід звітувати за новою формою
- Комплаєнс-менеджер на допомогу платникам з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
- Дії платника податків для отримання Витягу щодо стану розрахунків
- Щодо оподаткування іноземних доходів фізичної особи - резидента
- Право на податкову знижку: витрати за договором оренди житла для ВПО
- Будь обережним – мінна безпека
- Особливості здійснення операцій з вивезення за межи митної території України у період дії воєнного стану
- До уваги покупців! Вимагайте фіскальний чек для захисту власних прав
- Обчислення транспортного податку фізичним особам