Нормативно-правові документи, що регулюють роботу зі зверненнями громадян
Переглядів: 6750
- Конституція України.
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
- Закон України «Про уповноваженого Верховної Ради України з прав людини».
- Закон України «Про звернення громадян».
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348) (зі змінами).
- Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630).
- Класифікатор звернень громадян (постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858) (зі змінами).
- Порядок розгляду письмових звернень громадян у Бахмутській міській раді та її виконавчих органах (розпорядження міського голови від 18.02.2020 №29рр).
- Порядок проведення особистого та виїзного прийомів громадян і телефонного зв'язку з населенням «пряма лінія» керівництвом Бахмутської міської ради та її виконавчих органів(розпорядження міського голови 18.02.2020 №30рр)
- Порядок розгляду електронних петицій, адресованих Бахмутській міській раді (рішення Бахмутської міської ради від 27.05.2020 №6/142-3008)
- Про затвердження Положення про організацію роботи «Телефону довіри» в громадській приймальні Бахмутської міської ради (розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 33рр)
- Розпорядження міського голови від 01.04.2021 №52рр
Про затвердження Порядку розгляду звернень в Бахмутській міській раді та її структурних піддрозділах, що надходять з державної установи "Урядовий контактний центр"