Наразі надання всебічної інформаційної підтримки платникам податків є важливим завданням для прозорої, ефективної та справедливої податкової системи. Розширення можливостей платників через чітку та доступну інформацію не тільки сприяє дотриманню законодавства, але й зміцнює відносини між бізнесом та податковою службою.
Так, за 5 місяців поточного року податківцями Головного управління ДПС у Донецькій області надано відповіді на 26,7 тис. звернень (в т.ч. у травні – 4,0 тис. звернень) фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі, крім того, у мессенджері ГУ ДПС у Донецькій області було надано відповіді на 25 звернень (в т.ч. у травні – на 3 звернення).
Загалом, своєчасна та точна інформація від податкової служби зміцнює довіру до податкової системи та гарантує, що платники податків розуміють свої права та обов’язки, таким чином створюючи більш справедливу екосистему, яка приносить користь як окремим особам, так і суспільству в цілому.
Разом переможемо! Все буде Україна!
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a