Отныне любое предприятие с иностранными инвестициями, независимо от страны происхождения капитала, сможет воспользоваться налоговым сервисом в части анализа моделей хозяйственных операций предприятий с иностранными инвестициями. Внедрение этого сервиса поможет иностранным инвесторам получить правовую оценку инвестпроектов на наличие налоговых рисков, а это, в свою очередь, поможет избегать рискованных ситуаций в бизнесе из-за неправильного толкования национального законодательства иностранными предпринимателями.
Для многих инвесторов неприятным сюрпризом становится информация о нарушениях, допущенных во время реализации инвестиционного проекта и начисленные штрафные санкции. Как свидетельствуют аналитики налоговой, инвесторы не всегда правильно трактуют налоговое законодательство и не понимают границ, за которыми оптимизация становится нарушением. Более того, сегодня существует стойкий рынок услуг оптимизации бизнеса, которые, с точки зрения налогового законодательства, являются незаконными. Достаточно часто менеджеры компаний для оптимизации расходов пользуются этими схемами без ведома работодателей.
Таким образом, внедрение нового налогового сервиса поможет избегать этих неприятностей предприятиям с иностранными инвестициями. Кроме того, они также смогут проверить добросовестность своих возможных предприятий-контрагентов.
Налоговая, в свою очередь, оперативно будет рассматривать обращение предпринимателей и сообщать им о соответствии хозяйственной операции налоговому законодательству. Переписка будет индивидуальной и полностью конфиденциальной. При этом предприниматели будут иметь возможность все обнаруженные ошибки исправить самостоятельно до официального оформления операции.
Такой диалог между налоговой и предприятиями с иностранными инвестициями поможет эффективно строить бизнес-планы и получать прибыль, а это, в свою очередь, будет стимулировать инвестиционный климат и рост украинской экономики.
1 січня 2013 року розпочалась кампанія по декларуванню доходів громадян.
Обов'язкове подання декларації передбачено для фізичних осіб, які одержали в минулому році доходи від надання майна в оренду іншим громадянам; у вигляді спадщини, дарунків; іноземні доходи, прибутки від продажу акцій та корпоративних прав, доходи, отримані від двох та більш податкових агентів у разі, якщо їх загальний розмір перевищує 120 мінімальних заробітних плат, а також інші доходи, з яких протягом 2012 року податок не утримувався .
Річна податкова декларація подається до державної податкової інспекції за місцем проживання громадянина до 1 травня 2013 року.
Дякуємо за своєчасно подану декларацію!
Наказом ДПС України від 24.12.2012 N 1185 затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів).
ДПС у Донецькій області повідомляє: фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, зобов'язані вести облік доходів і витрат від такої діяльності та подати податкову декларацію за результатами звітного року в термін до 1 травня.
Згідно з п.31 Закону України від 20.11.2012 №5503-VI “Про внесення змін до Податкового Кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів” статтю 320 Податкового Кодексу України викласти в такій редакції:
Стаття 320. Ставки збору
N |
Вид радіозв'язку |
Діапазон радіочастот |
Ставка збору за 1 МГц смуги радіочастот на місяць, гривень |
1. |
Радіорелейний зв'язок фіксованої радіослужби |
0,03 - 300 ГГц |
0,42 |
2. |
Радіозв'язок фіксованої, рухомої сухопутної та морської радіослужб |
0,03 - 470 МГц |
408,62 |
3. |
Радіозв'язок у системі охоронної та охоронно-пожежної сигналізації |
30 - 470 МГц |
408,62 |
4. |
Радіозв'язок з використанням радіоподовжувачів |
30 - 470 МГц |
204,95 |
5. |
Радіозв'язок у системі передавання даних з використанням шумоподібних сигналів |
1427 - 2400 МГц |
10,32 |
6. |
Радіозв'язок у системі з фіксованим абонентським радіодоступом стандарту DECT |
30 - 3000 МГц |
20,62 |
7. |
Транкінговий радіозв'язок |
30 - 470 МГц |
1267,09 |
8. |
Пошуковий радіозв'язок |
30 - 960 МГц |
16 344,64 |
9. |
Радіолокаційна та радіонавігаційна радіослужби |
30 - 3000 МГц |
41,24 |
10. |
Радіозв'язок супутникової рухомої та фіксованої радіослужб |
30 - 3000 МГц |
27,07 |
11. |
Стільниковий радіозв'язок |
300 - 2200 МГц |
10 183,17 |
12. |
Радіозв'язок у багатоканальних розподільчих системах для передавання та ретрансляції телевізійного зображення, передавання звуку, цифрової інформації |
2 - 7 ГГц |
18,05 6,45 |
13.
|
Передавання звуку залежно від потужності: |
30 кГц - 30 МГц |
|
до 1 кВт включно |
|
489,82 |
|
від 1,1 до 10 кВт включно |
|
736,03 |
|
від 10,1 до 100 кВт включно |
|
1041,53 |
|
від 101 до 500 кВт включно |
|
1225,85 |
|
від 501 кВт і вище |
|
2036,63 |
|
14.
|
Передавання та ретрансляція телевізійного зображення залежно від потужності: |
30 - 300 МГц |
|
від 1 до 10 Вт включно |
|
20,62 |
|
від 10,1 до 100 Вт включно |
|
61,88 |
|
від 101 Вт до 1 кВт включно |
|
101,83 |
|
від 1,1 до 5 кВт включно |
|
163,71 |
|
від 5,1 до 20 кВт включно |
|
306,79 |
|
від 20,1 кВт і вище |
|
408,62 |
|
15.
|
Передавання звуку залежно від потужності: |
66 - 74 МГц |
|
до 100 Вт включно |
|
153,39 |
|
від 101 Вт до 1 кВт включно |
|
306,79 |
|
від 1,1 до 10 кВт включно |
|
489,82 |
|
від 10,1 кВт і вище |
|
613,56 |
|
16.
|
Передавання та ретрансляція телевізійного зображення залежно від потужності: |
300 - 880 МГц |
|
до 10 Вт включно |
|
14,18 |
|
від 10,1 до 100 Вт включно |
|
28,36 |
|
від 101 Вт до 1 кВт включно |
|
61,88 |
|
від 1,1 до 5 кВт включно |
|
122,47 |
|
від 5,1 до 20 кВт включно |
|
244,91 |
|
від 20,1 кВт і вище |
|
306,79 |
|
17. |
Види радіозв'язку (служби, системи, радіотехнології, радіоелектронні засоби, випромінювальні пристрої), що не зазначені у пунктах 1 - 16 цієї статті |
9 кГц - 400 ГГц |
613,56 |