Емоційне благополуччя дитини в умовах сьогодення дошкільної освіти – це мрія, мета, завдання, орієнтир і водночас критерій діяльності всіх суб’єктів освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі.
Педагоги дитячого садка №55 «Ведмежатко» враховуючи той факт, що у сучасних дошкільників часто спостерігаються різноманітні емоційні розлади - проявляється агресивність, тривожність, страхи, деяким дітям важко налагоджувати взаємини з однолітками та дорослими, - приділяють значну увагу питанням розвитку емоційно-вольової сфери вихованців. В роботі з дітьми активно використовуються ігрові технології, пісочна терапія, арт-терапія, тощо.
Велику допомогу вихователям надає практичний психолог закладу Вероніка Гетманська, яка розробила психокорекційну програму з корекції агресивних тенденцій поведінки дошкільнят та відхилень у емоційному розвитку. Реалізація даної програми знайшла своє відображення у відкритому ігровому занятті «Як малюки свої страхи перемагали», в ході якого малюки завдяки вміло підібраним ігровим технологіям змогли розвинути власні позитивні емоції, підвищили впевненість у своїх силах, завдяки грі зняли емоційне напруження, отримали навички позитивної комунікації, здатність визначати власний емоційний стан та інших дітей.
Для дитини розпізнання і передача емоцій – достатньо складний процес, що потребує від неї певних знань, певного рівня розвитку. Ефективне впровадження ігрових технологій і забезпечує вирішення проблеми виховання емоційно-зрілої особистості дитини.