Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 39 гостей.

Презедент України

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради у 2014 році

Переглядів: 1393

Протягом 2014 року виконавчими органами Артемівської міської ради проводилась системна робота щодо виконання вимог законодавчих, нормативно-правових документів, рішень виконкому міської ради  і розпоряджень міського голови з забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення та реалізація їх законних прав є відповідальним обов’язком посадових осіб Артемівської міської ради, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті.

З метою забезпечення зворотнього  зв’язку продовжено проведення прес-конференцій, «круглих столів», інформаційних зустрічей та особистих прийомів керівниками міської ради, проведення «прямих ліній» телефонного зв’язку з населенням.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Артемівської міської ради надійшло 486 звернень. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року відбулося зменшення  на 42%. 220 громадян (45%) звернулись до керівництва виконкому усно, 266 (55%)  -  письмово.

За частотою звернень та актуальною проблематикою основні 504 питання, порушені громадянами у зверненнях до виконкому міської ради, вищих органів влади, характеризуються наступним чином.

Питання комунального і дорожнього господарства склали 29%, що удвічі менше тогоріччя.

Серед питань комунального господарства основними є питання благоустрою. Надходили звернення стосовно ремонту доріг, видалення  аварійних дерев, зовнішнього освітлення. Незмінними для громадян також залишаються питання водопостачання (ремонт водоводів, незгода з боргами, відсутність послуги). Їх кількість збільшується у літній період.

Друге місце посідають питання житлового господарства, які складають 23% .

Виходячи з проблематики питань, міська рада та її виконавчі органи направляли зусилля  саме на їх вирішення.

Враховуючи численні звернення громадян до керівництва міста вдалось відремонтувати 3 покрівлі капітальним ремонтом (вул. Глінки, 1, пров. Ватутіна, 23, 25) та 41 поточним, 9 ліфтів ввели в експлуатацію після багаторічної перерви за адресами: Ювілейна, 69, 73, 89;91; відремонтовано 112 під'їздів, 102 балкона, 73 козирки над входами в під'їзди.

Певну роботу щодо ремонту та експлуатації будинків проведено відповідними обслуговуючими підприємствами, що підтверджується невеликою цифрою звернень з цього напрямку – 13% від загальної кількості.

На підставі звернень громадян  в рамках  Програми благоустрою міста Артемівська на 2013-2015 роки  протягом року виконано капітальний ремонт доріг вулиць Сибірцева, Чайковського, Ювілейна, 16, пров.4-й Артема. Поточним ремонтом виконано дороги по вулицях Широка, Петровського, Артема, Радянська та інші.

Продовжено роботи з відновлення ліній зовнішнього освітлення, видалення аварійних дерев.

З метою налагодження стану водопостачання та водовідведення в місті КП «БАХМУТ-ВОДА» замінено ділянку водоводу по вул. Оборони, закінчено капремонт каналізаційного колектору, розпочатий у 2013 році.

Залишились невирішеними та залишаються на контролі звернення з питань житлово-комунального господарства, що потребують додаткових фінансових вкладень: ремонт доріг,  покрівель, міжпанельних швів, низка звернень з поточного ремонту.

На третьому місці залишаються питання соціального захисту, які складають 13%. У порівнянні з 2013 роком їх кількість зменшилась на 48%. Нагальними в цій сфері залишаються питання матеріальної допомоги, призначення, перерахунку, виплати соціальних допомог.

Завдяки проведенню роз’яснювальної роботи серед населення майже відсутні звернення з питань отримання субсидій на житлово-комунальні послуги.

Не втратили своєї актуальності  проблеми охорони здоров’я -  надання медичної допомоги, забезпечення медикаментами, а це 4,3% звернень громадян.

У 2014 році вдалося вирішити довготривалу проблему мешканців мікрорайону Ступки – у листопаді відбулось відкриття аптечного пункту.

Громадяни звертались також з питань транспорту, праці та заробітної плати , земельних відносин, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

У 2014 році зросла на 43% кількість звернень громадян до урядової гарячої лінії.

Кількість звернень збільшилась у зв’язку із загостренням політичної ситуації в країні. 28% звернень надійшло від внутрішньо переміщених осіб.

Всі міські служби соціального напрямку професійно виконували свою роботу, незважаючи на завантаженість. Було організовано додаткові робочі місця, оснащені комп'ютерною технікою, надано допомогу волонтерськими організаціями.

Аналіз характеру питань свідчить, що більшість питань не належать до компетенції місцевої влади. Так,  63% всіх питань стосувалось  соціального захисту населення та було пов’язано, зокрема, із занепокоєнням заявників щодо затримки державних виплат  – одиноким матерям, малозабезпеченим родинам, сім’ям вимушених переселенців. У зв’язку зі змінами до законодавства щодо соціальних виплат, помітно зросла кількість дзвінків з проханням перевірити правильність нарахування їм коштів.

Надходили також  звернення з питань обслуговування та ремонту будинків, неякісного надання послуг водо-, тепло- та електропостачання.

Протягом року загальним  відділом  здійснено 11 перевірок додержання вимог законодавства за зверненнями громадян з наданням практичної та методичної допомоги: 2 – у виконкомах Соледарської та Часовоярської міських рад, 3 – у структурних підрозділах міської ради, 6 – на підприємствах міста, що надають житлово-комунальні послуги населенню.

Під час перевірок виявлено ряд недоліків: недодержання графіку прийому громадян  на підприємстві КП «БАХМУТ-ВОДА», несвоєчасне надання відповідей на звернення  в управлінні муніципального розвитку, управлінні молодіжної політики та у справах дітей Артемівської міської ради,  порушення вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в КП «Артемівська керуюча компанія житлово-комунальних послуг», КП «Артемівський комбінат комунальних послуг», ТОВ «Аспект-Плюс», відділі охорони здоров’я Артемівської міської ради.

За результатами перевірок недоліки усунено, притягнено до дисциплінарної відповідальності 5 осіб.

У виконкомі Артемівської міської ради активно працює система інформування населення через мережу Інтернет. На офіційній сторінці Артемівської міської ради у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки прийому громадян, інформаційно-аналітичні матеріали по роботі зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради.

Робота зі зверненнями громадян у виконкомі Артемівської міської ради в подальшому буде направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

 

Начальник загального відділу
Артемівської міської ради                                       О.М.Іонцева