Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради
Розглянувши інформацію від 24.11.2015 №01-4153-06 начальника відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради Чистякової Н.А. щодо затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документації, що регламентує діяльність Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради, забезпечення на території Артемівської міської ради організації та належної доступності адміністративних послуг, поліпшення їх якості, згідно з Планом діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Артемівської міської ради на 2015 рік, затвердженим рішенням Артемівської міської ради від 26.11.2014 №6/57-1087, із внесеними до нього змінами, відповідно до Закону України від 11.09.2003 №1160–ІV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» із внесеними до нього змінами, Закону України від 06.09.2005 №2806-ІV «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» із внесеними до нього змінами, Закону України від 06.09.2012 № 5203-VІ «Про адміністративні послуги» із внесеними до нього змінами, Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588, із внесеними до нього змінами, керуючись ст.ст.26,59,73 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Артемівська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (додається).
- Відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Чистякова) забезпечити в установленому законодавством порядку:
- Оприлюднення даного рішення шляхом розміщення на офіційному веб – сайті Артемівської міської ради.
- Проведення відстеження результативності регуляторного акту:
- повторне – не пізніше двох років з дня набрання чинності цим регуляторним актом;
- періодичне - раз на три роки починаючи з повторного відстеження.
- Вважати таким, що втратило чинність, рішення Артемівської міської ради від 25.06.2014 №6/52-1022 «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради».
- Організаційне виконання рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Чистякова), першого заступника міського голови Савченко Т.М.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії Артемівської міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, бюджету і фінансів (Нікітенко), з питань депутатської діяльності, законності і правопорядку (Захаренко), секретаря Артемівської міської ради Кіщенко С.І.
Міський голова О.О. РЕВА
Долучення | Розмір |
---|---|
Рішення Артемівської міської ради від 23.12.2015 №6/76-1353
Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради
| 48.52 KB |