Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2011 році
Розглянувши довідку начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2011 році», згідно з планом роботи виконавчих органів Артемівської міської ради на І квартал 2012 року, затвердженим рішенням виконкому Артемівської міської ради від 14.12.2011 №505, керуючись Законом України від 02.10.96 № 393/96-ВР “Про звернення громадян” із внесеними до нього змінами, ст.ст. 38, 52 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні" із внесеними до нього змінами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком Артемівської міської ради
ВИРІШИВ:
- Довідку начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцевої О.М. “Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2011 році” прийняти до відома.
- Керівникам відділів, управлінь Артемівської міської ради, підприємств комунальної власності територіальної громади міста Артемівська:
- Проаналізувати стан роботи по розгляду звернень громадян у 2011 році у своїх підрозділах та вжити конкретні заходи по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на звернення, виявити причини і найбільш системні проблеми, що породжують звернення громадян.
- Здійснити перегляд звернень громадян, які знаходяться на довгостроковому контролі, у зв’язку з наданням попередніх зобов’язань щодо вирішення порушених у зверненнях питань; встановити реальні терміни їх виконання з урахуванням наявних джерел фінансування та включення об’єктів до програми соціально-економічного розвитку міста Артемівська та інших міських програм. Інформувати заявників про причини відмови та порядок оскарження прийнятих рішень з посиланням на нормативні акти.
- Надавати роз’яснення через засоби масової інформації з питань, що найчастіше порушуються громадянами у зверненнях.
- Посилити персональний контроль за розглядом звернень громадян та відповідальністю підлеглих працівників, що їх розглядають з метою недопущення виникнення повторних звернень громадян, не допускати безпідставних переносів термінів виконання звернень громадян.
- Про результати проведеної роботи проінформувати загальний відділ Артемівської міської ради (Іонцева) до 01.03.2012 року.
- Запропонувати виконкомам Соледарської (Товстокоренко) та Часовоярської (Опанасенко) міських рад проаналізувати стан роботи по розгляду звернень громадян у 2011 році, вжити відповідні заходи щодо запобігання виникненню повторних та колективних звернень в органи влади вищого рівня.
- Начальнику загального відділу Артемівської міської ради Іонцевій О.М. оприлюднити інформацію «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2011 році» у засобах масової інформації та розмістити на офіційному Веб- сайті Артемівської міської ради.
- Організаційне виконання рішення покласти на загальний відділ Артемівської міської ради (Іонцева).
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Артемівської міської ради Коліно М.Є.
Заступник міського голови С.В.Гончаров
Долучення | Розмір |
---|---|
Рішення виконкому від 08.02.2012 №32 Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2011 році | 18.86 KB |