Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 88 гостей.

Презедент України

Відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради

Переглядів: 1265
02.03.2016 - 08:24

1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. Були розглянуті наступні питання:

  1. Громадське обговорення Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на території м. Бахмута на 2016-2018 роки.
  2. Громадське обговорення Програми «Безпечне місто» на території Артемівської міської ради.
  3. Громадське обговорення Програми «Світле місто» на території Артемівської міської ради на 2016-2020 роки.
1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради. 1 березня 2016 року відбулось восьме засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Артемівської міської ради.