21 листопада 2017 року у малій залі адміністративної будівлі Бахмутської міської ради пройшла нарада з питання впровадження електронної диспетчерської служби у місті Бахмут під головуванням секретаря міської ради Світлани Кіщенко.
В ході наради присутні представники міської ради та комунальних підприємств міста обговорили шляхи реформування існуючої служби 1505, визначили низку питаннь, які слід врегулювати у ході реформування та підписали меморандум про співробітництво в рамках діяльності центральної диспетчерської служби у місті Бахмут Донецької області.
Також в рамках наради секретар міської ради ознайомила представників комунальних підприємств з нововведеннями у програмі обліку звернень громадян та новими функціями, які впроваджені у програму електронної диспетчерської.
"Міська рада буде прикладати усі зусилля для того, щоб після введення у роботу, програма була затребувана, ефективна та результативна і я впевнена, що ці нововведення стануть гарною базою для розвитку нашого міста",- зазначила Світлана Кіщенко.
Останні статті на сайті
- Що треба знати роботодавцю про колективний договір
- Що таке система управління податковими ризиками?
- До уваги платників Донеччини! Як дізнатися нові ставки місцевих податків і зборів у 2025 році
- Щодо застосування РРО/ПРРО у разі відправки товарів експедитором
- Щодо нарахування та сплати плати за землю за земельні ділянки на яких розташовані (наявні) фортифікаційні споруди
- Які поля реквізиту «Призначення платежу» структурованого формату заповнюють платники при сплаті податків та єдиного внеску?
- На допомогу платникам податків: заповнення реквізитів платіжної інструкції «Призначення платежу» та «Отримувач»
- Суборенда земельної ділянки – хто є платником орендної плати
- Право на податкову знижку:оренда житла для внутрішньо переміщених осіб
- Де на вебпорталі ДПС можна знайти інформацію стосовно бізнес-партнерів?