Семінар-практикум щодо практичного застосування законодавства по роботі зі зверненнями громадян
Переглядів: 1902
19.04.2018 - 11:16
19.04.2018 загальним відділом Бахмутської міської ради на базі комунального підприємства «Бахмутська житлова управляюча компанія» було проведено виїзний семінар-практикум з відповідальними працівниками житлово-комунальних підприємств міста щодо практичного застосування законодавства по роботі зі зверненнями громадян.
Увага була приділена основним вимогам Закону України «Про звернення громадян». У формі презентації організатори семінару ознайомили учасників з веденням діловодства по роботі зі зверненнями громадян.
Також були надані методичні рекомендації щодо усунення найбільш часто виникаючих помилок в роботі зі зверненнями громадян.
Останні статті на сайті
- ЯК ВИНИКЛА ІДЕЯ ВІДЗНАЧАТИ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БЕЗПЕКИ ТА ЗДОРОВ’Я НА РОБОТІ?
- ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БЕЗПЕКИ ТА ЗДОРОВ’Я НА РОБОТІ. ЩО ЦЕ ЗА ДЕНЬ?
- Довідку про відсутність заборгованості можна отримати через Електронний кабінет платника
- Закон № 3603: платникам про новації законодавства
- Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
- До уваги платників податків! Щодо адміністративної послуги з надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
- Декларування 2024: за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою передбачена відповідальність
- Внесено зміни до форми Звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній
- До яких Центрів обслуговування платників можуть звернутися мешканці Донеччини?
- Рієлтори зобов'язані повідомляти контролюючий орган про укладені за їх посередництвом договори про оренду нерухомості