Протягом І півріччя 2018 року до виконкому Бахмутської міської ради надійшло 692 звернення, що на 74 звернення або 9,7% більше, ніж у І півріччі 2017 року (631).
У своїх зверненнях громадянами було порушено 765 питань. Серед питань, що найбільше турбують громадян, залишаються питання житлово-комунального господарства (60,8%).
Друге місце посідають питання соціального захисту - 64. Серед звернень соціальної проблематики 46% складають прохання про надання матеріальної допомоги. Заявники-переселенці скаржились на відновлення пенсій. Зміни до порядку оформлення субсидії відобразились на зростанні звернень з цих питань.
Актуальними залишаються питання охорони здоров’я (33), транспорту та зв’язку (16), дотримання законності та правопорядку (24), земельних відносин (10).
Повторних звернень за звітний період не зафіксовано.
Було опрацьовано 42 колективних звернення.
Від пільгових верств населення надійшло 74 звернення.
В рамках проекту ««Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» з початку року громадянами було ініційовано 4 петиції, які не знайшовши підтримки громадян під час голосування, були розглянуті згідно із Законом України «Про звернення громадян».
За підсумками з 604 звернень, які контролювались керівництвом Бахмутської міської ради вирішено розглянуто 451, у тому числі 119 задоволено, на інші надано заявникам підготовлено письмові роз’яснення.
За звітний період міським головою, його заступниками згідно з затвердженими графіками проводились особисті, прийоми, «прямі лінії» телефонного зв’язку з населенням. Отримано 271 усне звернення.
Забезпечено щоденне функціонування «Телефону довіри», по 10 зверненнях надано доручення щодо вирішення питань.
Крім того, фахівцями юридичного відділу міської ради прийнято 25 осіб, які отримали безоплатну первинну правову допомогу.
З метою забезпечення виконання делегованих повноважень щодо здійснення контрольних функцій відповідно до річного графіку протягом звітного періоду проведено 7 перевірок стану організації роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради, в організаціях, на підприємствах міста, що надають послуги населенню.
Протягом звітного періоду за підсумками перевірок та порушення законодавства при розгляді звернень до дисциплінарної відповідальності притягнуто 11 осіб.
З метою підвищення якості ведення діловодства за зверненнями громадян, було проведено 2 семінари-практикуми з практичного застосування роботи зі зверненнями громадян з відповідальними особами за роботу зі зверненнями громадян структурних підрозділів міської ради, підприємств, організацій, закладів міста, питання роботи зі зверненнями громадян було обговорено на 2 нарадах. На підставі затвердженого графіку три особи пройшли стажування у загальному відділі Бахмутської міської ради.
Через цілодобову інформаційно-диспетчерської служби «1505» оперативну допомогу у вирішенні питань отримало 1060 громадян.
Виконання законодавства по роботі зі зверненнями громадян і надалі займатиме провідне місце в роботі виконавчих органів міської ради.
Останні статті на сайті
- Деклараційна кампанія 2025: щодо відповідальності за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи
- Деклараційна кампанія 2025: випадки не подання податкової декларації
- До уваги депозитарних установ та банків, інших фінансових установ, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей
- Рекомендації щодо підготовки до чергового етапу декларування
- Отримання витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами за даними ДПС
- Ставки єдиного податку для ФОП першої та другої груп з 01.01.2025
- Декларування – 2025 триває: строки та способи подання декларації про майновий стан та доходи
- Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
- Увага! Шахраї видають себе за податківців!
- Ознаки примусової праці та як не стати жертвою торгівлі людьми: пам’ятка для шукачів роботи