Закінчився міський етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2013 році.
Конкурс проводився з метою сприяння підвищенню престижності праці вихователів дошкільних навчальних закладів, їх ролі у розвитку і вихованні дітей дошкільного віку, самореалізації і розкриттю творчого потенціалу педагогів.
Конкурсна програма включала три етапи:
- перший (заочний) етап - оцінювання портфоліо досвіду роботи педагога;
- другий (очний) етап - оцінювання відкритого заняття або партнерської діяльності з вихованцями групи;
- третій (фінальний) етап - презентація досвіду своєї роботи та демонстрація окремих форм освітньої роботи з дітьми у штучно змодельованих ситуаціях, підготовлених відповідно до запропонованого журі конкурсного завдання.
У педагогічному змаганні брали участь 12 педагогів з ДНЗ №№ 18, 25, 31, 32, 40, 47, 49, 54, 55, 56, 58.
Буровська С.Ф. | ДНЗ №18 |
Ніколенко Ю.В. | ДНЗ №25 |
Прядун О.І. | ДНЗ № 32 |
Ярошенко О.В. | ДНЗ № 40 |
Вольвач А.П. | ДНЗ № 47 |
Пискун Л.М. | ДНЗ № 49 |
Посохова О.А. | ДНЗ № 54 |
Герасимова Г.А. | ДНЗ № 55 |
Степанова М.В. | ДНЗ № 56 |
Яніславська І.А. | ДНЗ № 58 |
Шманіна Т.М. | ДНЗ № 58 |
Портфоліо педагогів допомогло відстежити результативність роботи з дітьми, якість впровадження інноваційних технологій, процес самоосвіти педагогів. За результатами оцінювання портфоліо 10 учасників пройшли до наступного туру.
Показ відкритих занять на другому етапі показав, що в дошкіллі міста педагогічна практика спрямована на розвиток пізнавального, художньо-естетичного, мовленнєвого та креативного потенціалу вихованців. Журі конкурсу оцінювало учасників за такими критеріями: забезпечення розвиваючого аспекту малят, створення позитивного мікроклімату, інтерактивна взаємодія, співпраця, експериментування, використання інноваційних технологій, залучення інформаційно-комунікативних ресурсів навчання. Всі учасники виявили педагогічну майстерність, продемонстрували досягнення та творчі здібності малят, свої особисті можливості та креативні здібності. Активно-творчий рівень професійної компетентності, уміння впроваджувати сучасні інноваційні технології та принципи гуманізму в практику роботи показали 5 конкурсанток з ДНЗ№№ 25, 47, 49, 55, 58, які увійшли до фінального етапу.
Фінальний етап пройшов у вигляді шоу-програми «На крилах творчості», під час якого учасники презентували досвід роботи, висвітлюючи заявлену концепцію, педагогічні переконання, інноваційні технології, творчі знахідки і результативність роботи. Конкурсні завдання «Повітряна кулька дитинства», «Переполох в кошику», «Звичайне в незвичайному», «Добра казка на новий лад» допомогли журі оцінити у конкурсанток професійну ерудованість, комунікабельність, артистизм, віртуальний імідж, методичну компетентність, вміння взаємодіяти з аудиторією. Конкурсну програму прикрасили музичні номери вихованців ДНЗ№№ 36, 47, 49, 55, 58, шоу-групи «Ліцей», танцювального ансамблю «Алегро», вокальної студії сучасної пісні Міського центру дітей та юнацтва.
Кожний конкурс має своїх переможців. За результатами трьох турів вихователь ДНЗ № 49 Піскун Л.М. отримала максимально кількість балів та звання переможця (І місце). Другу позицію зайняла вихователь ДНЗ№ 55 Герасимова Г.А.. Почесне третє місце виборола вихователь ДНЗ№ 47 Вольвач А.П. Лауреатами міського етапу стали вихователі ДНЗ№ 25 Ніколенко Ю.В. та ДНЗ№ 58 Яніславська І.А. Наприкінці учасника конкурси отримали пам’ятні призи та квіти.
Суперфінал конкурсу підтвердив істину про те, що вихователь - це професія, яка дає можливість постійно перебувати у світі дитинства, у світі казки і творчості. Тож педагог - це не професія, а покликання.
Останні статті на сайті
- Що треба знати роботодавцю про колективний договір
- Що таке система управління податковими ризиками?
- До уваги платників Донеччини! Як дізнатися нові ставки місцевих податків і зборів у 2025 році
- Щодо застосування РРО/ПРРО у разі відправки товарів експедитором
- Щодо нарахування та сплати плати за землю за земельні ділянки на яких розташовані (наявні) фортифікаційні споруди
- Які поля реквізиту «Призначення платежу» структурованого формату заповнюють платники при сплаті податків та єдиного внеску?
- На допомогу платникам податків: заповнення реквізитів платіжної інструкції «Призначення платежу» та «Отримувач»
- Суборенда земельної ділянки – хто є платником орендної плати
- Право на податкову знижку:оренда житла для внутрішньо переміщених осіб
- Де на вебпорталі ДПС можна знайти інформацію стосовно бізнес-партнерів?