Про внесення змін до структури та загальної чисельності апарату Артемівської міської ради, її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2016 рік
Розглянувши пропозиції робочої групи з розробки пропозицій щодо забезпечення виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», склад якої затверджений розпорядженням міського голови 29.01.2016 №15рр, щодо внесення змін до структури та загальної чисельності апарату Артемівської міської ради, її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2016 рік, відповідно до Законів України: від 26.11.2015 № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», від 26.11.2015 № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», від 10.12.2015 № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», керуючись ст.10, п.5 ч.1 ст.26 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Артемівська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Утворити у структурі апарату Артемівської міської ради:
- Відділ реєстрації Артемівської міської ради, без статусу юридичної особи, загальною чисельністю 12 штатних одиниць (в т.ч. начальник відділу, заступник начальника відділу та спеціалісти відповідних категорій), поклавши на нього функції з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, а також щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб на території міста Артемівськ.
- Збільшити з 01.03.2016 року загальну чисельність працівників відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради на 8 штатних одиниць (адміністраторів) та встановити граничну чисельність працівників відділу у кількості 14 штатних одиниць.
- Затвердити:
- Структуру апарату Артемівської міської ради з 01.03.2016 року (додається).
- Загальну чисельність працівників апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів з 01.03.2016 року у кількості 282,25 штатних одиниць.
- Витрати на утримання апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів (самостійні відділи та управління) на 2016 рік у сумі 24041,200 тис. грн.
- Фінансовому управлінню Артемівської міської ради (Ткаченко) врахувати витрати на фінансування апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів, затверджені цим рішенням, в міському бюджеті м. Артемівська на 2016 рік.
- Міському голові Реві О.О.:
- Здійснити відповідно до діючого законодавства заходи щодо затвердження внутрішньої структури відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради, відділу реєстрації Артемівської міської ради та штатного розпису апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів у відповідності з цим рішенням.
- Призначити в установленому порядку начальника відділу реєстрації Артемівської міської ради.
- Доручити призначеному начальнику відділу реєстрації Артемівської міської ради:
- Розробити Положення про відділ реєстрації Артемівської міської ради та надати його в установленому порядку на розгляд та затвердження Артемівської міської ради.
- Підготувати пропозиції щодо організаційних заходів з виконання повноважень суб’єкта державної реєстрації.
- Начальнику відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради - адміністратору Чистяковій Н.А., начальнику відділу бухгалтерського обліку і звітності Артемівської міської ради Фірябовій Г.Б. спільно із головним спеціалістом з кадрової роботи Артемівської міської ради Ільїною Т.О. надати міському голові Реві О.О. пропозиції щодо внутрішньої структури відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради та відділу реєстрації Артемівської міської ради, погоджені з заступниками міського голови за розподілом функціональних обов’язків.
- Вважати такими, що з 01.03.2016 року втрачають чинність, п.п. 3.1., 3.3., 3.4. п. 3 рішення Артемівської міської ради від 23.12.2015 №6/76-1350 «Про затвердження структури виконавчих органів Артемівської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2016 рік» та додаток 1 до нього, що стосується структури апарату Артемівської міської ради на 2016 рік.
- Організаційне виконання рішення покласти на фінансове управління Артемівської міської ради (Ткаченко), відділ бухгалтерського обліку і звітності Артемівської міської ради (Фірябова), відділ надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Чистякова), головного спеціаліста з кадрової роботи Артемівської міської ради Ільїну Т.О., керуючого справами виконкому Артемівської міської ради Недашковську Т.І., першого заступника міського голови Савченко Т.М.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Артемівської міської ради з питань економічної і інвестиційної політики, бюджету і фінансів (Нікітенко), секретаря Артемівської міської ради Кіщенко С.І.
Міський голова О. О. РЕВА
Долучення | Розмір |
---|---|
Рішення Артемівської міської ради від 24.02.2016 №6/80-1408
Про внесення змін до структури та загальної чисельності апарату Артемівської міської ради, її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2016 рік
| 18.25 KB |