В рамках роботи на освітньому окрузі №2 до Артемівської загальноосвітньої школи №2 завітали вихованці дошкільного навчального закладу комбінованого типу №40 «Посмішка».
Така співпраця вихователів та вчителів дозволяє вирішувати проблеми наступності в системі «Дитячий садок-школа».
Педагоги школи і дитячого садка намагаються, щоб співпраця додала педагогічному процесу цілісний, послідовний характер, щоб проблеми дошкільної та початкової освіти вирішувалися в тісному взаємозв'язку. Все це дозволяє поліпшити підготовку 6-річних дітей та забезпечити природність переходу їх із дитячого садка в загальноосвітній навчальний заклад і поглибити їх інтерес до життя школи.
Малюки мали змогу познайомитися зі школою: вони побували в шкільній бібліотеці, де з великою цікавістю роздивлялися мальовничі книжки, посиділи у соляній кімнаті та відвідали кабінет лікувальної фізичної культури і навіть позаймалися на тренажерах.
Від цієї екскурсії у дітлахів залишилося багато яскравих вражень і спогадів. А школа з нетерпінням чекатиме на майбутніх першокласників.
Останні статті на сайті
- Щомісячна грошова виплата за заслуги перед Батьківщиною
- Тепловий стрес, його симптоми та заходи щодо запобігання тепловому стресу
- На які підакцизні товари встановлюють максимальні роздрібні ціни?
- Наслідки неоформлених трудових відносин
- До уваги платників податків!
- Який порядок отримання малолітньою дитиною (до 14 років) документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО – платників податків?
- Які пільги із сплати земельного податку мають фізичні особи?
- Вплив спеки на безпеку праці: що таке тепловий стрес?
- Пам'ятка “ Щодо заборони спалювання стерні та сухої рослинності ”
- Проведення аудиту трудової книжки перед оцифруванням