В рамках роботи на освітньому окрузі №2 до Артемівської загальноосвітньої школи №2 завітали вихованці дошкільного навчального закладу комбінованого типу №40 «Посмішка».
Така співпраця вихователів та вчителів дозволяє вирішувати проблеми наступності в системі «Дитячий садок-школа».
Педагоги школи і дитячого садка намагаються, щоб співпраця додала педагогічному процесу цілісний, послідовний характер, щоб проблеми дошкільної та початкової освіти вирішувалися в тісному взаємозв'язку. Все це дозволяє поліпшити підготовку 6-річних дітей та забезпечити природність переходу їх із дитячого садка в загальноосвітній навчальний заклад і поглибити їх інтерес до життя школи.
Малюки мали змогу познайомитися зі школою: вони побували в шкільній бібліотеці, де з великою цікавістю роздивлялися мальовничі книжки, посиділи у соляній кімнаті та відвідали кабінет лікувальної фізичної культури і навіть позаймалися на тренажерах.
Від цієї екскурсії у дітлахів залишилося багато яскравих вражень і спогадів. А школа з нетерпінням чекатиме на майбутніх першокласників.
Останні статті на сайті
- Про запобігання мобінгу (цькуванню) на робочому місці
- Призупинення дії трудового договору з найманими працівниками у зв’язку з активними бойовими діями на території підприємства
- Безпечне та здорове робоче середовище – основний принцип та основне право на роботі
- Скорочений та неповний робочий час: у чому відмінності?
- Гендерна рівність у трудових відносинах. Внесення питання забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків до колективних договорів
- Організація та проведення суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану
- Про ознаки примусової праці та поради, як її уникнути
- Про звільнення працівника за його ініціативою з підприємства, що знаходиться в зоні ведення бойових дій, та набуття статусу безробітного
- Як запобігти нещасним випадкам при використанні генераторів в побуті
- ПЕРЕОХОЛОДЖЕННЯ: ПРОФІЛАКТИКА ТА ДОПОМОГА