Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 54 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Понад 1 мільйон громадян та представників бізнесу звернулися за адміністративними послугами до фіскальних органів Донеччини

Переглядів: 2467
31.08.2017 - 09:11

З початку 2017 року за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг до органів фіскальної служби Донеччини звернулись понад 1,077 млн громадян та представників бізнесу. У липні їм було надано майже 16тисяч адмінпослуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 7 процентів.

Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків залишається найбільш популярною адміністративною послугою, що надає фіскальна служба Донеччини. У липні 2017 року громадяни отримали 9545 таких карток, їх питома вага від загальної кількості отриманих у звітному місяці адмінпослуг – 59,8 відсотків.

Друге місце за попитом адмінпослуг з показником у кількості 1074 або 6,7% посідає надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Також запитуваними з боку суб’єктів господарювання є реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 1060 або 6,6% від загальної кількості отриманих адмінпослуг. Крім того, у липні поточного року надано послуги з реєстрації 769 (4,8%) платникам єдиного податку та зареєстровано 737 (4,6%) книг обліку доходів та книг обліку доходів та витрат для цій категорії платників.

Безпосередньо Головним управлінням ДФС у Донецькій області у липні  2017 року надано 898 адмінпослуг: видано 838 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 493 і 345 ліцензій відповідно), по два дубліката ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, дві довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання а також 54 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/