Коли ви тримаєте в руках будь-яку книгу, вам, напевно, не спадало на думку, який довгий шлях пройшли усі книги та кожна окремо. Під час цікавих та змістовних бібліотечних уроків в цьому змогли переконатися учні 5-х класів Бахмутського НВК №11.
Бібліотекарі НВК Інеса Заворотня та Вероніка Моїсеєва розповіли історію носіїв інформації від живої книги до сучасних комп’ютерів.
Особливо сподобалась учням історія про бібліотеку римського торгівця Іцели, який зібрав незвичну бібліотеку живих книг – рабів, що натхненно розповідали те чи інше оповідання. На уроках п’ятикласники завзято розгадували послання стародавніх скифів до персидського царя та відчули на власному досвіді: «як важко передавати інформацію без писемності».
Учні дізналися про те, що перш ніж з’явились паперові книги, людство користувалося книгами, які виготовлялися з підручних матеріалів (камінь, глина, папірус та пергамент). Не оминули увагою й засновника друкарської справи в Україні Івана Федорова.
Наприкінці уроку учні закріпили свої знання, розгадуючи цікавий кросворд та переглянули повчальний відеофільм із історії виникнення та розвитку книги.
Останні статті на сайті
- Пенсійне забезпечення військовослужбовців
- Як подати заяву на призначення пенсії по інвалідності
- Якісна та сучасна реабілітація: як допомагають людям з інвалідністю у державних установах Мінсоцполітики
- Скільки ФОП повинен платити податків за працівників у 2024 році
- Коли та за якою ставкою сплачується військовий збір платниками єдиного податку третьої групи?
- Новації Закону № 4015-ІХ: військовий збір для ФОП – платників Єдиного податку першої, другої та четвертої групи
- У межах платформи «Діалог влади та бізнесу» обговорили підтримку суб’єктів господарювання агропромислового комплексу Донецької області
- Новації Закону № 4015: як подається фінансова звітність платниками податку на прибуток у разі переходу в середині року зі спрощеної на загальну систему оподаткування?
- Податок на нерухомість: житлова нерухомість фізичної особи пошкоджена або знищена
- ПАМ’ЯТКА для внутрішньо переміщених осіб «Як захистити свої права під час та після завершення воєнного стану?»