Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Бахмутської міської ради протягом І півріччя 2018 року спрямовувалась на виконання вимог законодавчих, нормативно-правових документів, забезпечення системної роботи з письмовими зверненнями громадян, їх особистого прийому та забезпечення конституційного права громадян на звернення.
Протягом І півріччя 2018 року до виконкому міської ради надійшло 692 звернення, що на 74 звернення або 9,7% більше, ніж у І півріччі 2017 року (631). З урахуванням колективних звернень звернулось 1346 громадян.
У своїх зверненнях громадянами було порушено 765 питань. Серед питань, що найбільше турбують громадян, залишаються питання житлово-комунального господарства, які складають 60,8% до загальної кількості порушених питань.
Серед цих питань переважають питання благоустрою – 177 ( ремонт доріг та тротуарів, зовнішнє освітлення, відлов тварин).
Порівняно з І півріччям 2017 року зросла кількість звернень щодо незгоди з тарифами та нарахуваннями за житлово-комунальні послуги. Серйозну стурбованість громадян викликали нарахування за опалення в будинках, в яких було встановлено тепло лічильники.
У зимовий період було зафіксовано удвічі більше число звернень у порівнянні з звітним періодом попереднього року з питань якості опалення.
Проблемними залишаються питання щодо експлуатації та обслуговування житлового фонду, у т.ч. співвласниками багатоквартирних будинків.
На жаль, не всі порушені громадянами питання можливо вирішити одночасно позитивно через обмеженість фінансування, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла, благоустрою тощо. Невирішені звернення залишаються на контролі до остаточного їх вирішення. Плани поточних і капітальних ремонтів готуються з урахуванням звернень громадян та заявок житлово-екплуатаційних підприємств.
На 2018рік заплановано капітальний ремонт 14 покрівель. На протязі декількох років, в зв’язку з обмеженим фінансуванням, переносились капітальні ремонти покрівель житлових будинків за адресами: вул. Леваневського, 14 та 20, вул. Соборна, 16, вул. Польова, 43. Ремонт покрівель цих будинків вже розпочато за рахунок коштів міського бюджету.
Багато звернень мешканців житлових будинків пов’язано з незадовільним станом прибудинкових територій. Близько 5млн.грн. за рахунок міського бюджету та дотації з обласного бюджету буде використано на ці цілі у 2018р. Вже відремонтовані прибудинкові території за адресами: вул.Миру,53, вул. Горбатова,4, 75, вул. Зелена,39, вул. Свято-Георгіївська, 67,69,71, вул. Толбухіна,79, 81,83.
Надходили скарги громадян до органів влади в зв’язку з незакінченням робіт по утепленню житлових будинків у м.Бахмут, де замовником робіт виступав у 2017р. Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації.
На теперешний час відкоригована та направлена документація до Донецької облдержадміністрації. Сподіваємося, що у поточному році буде завершено термо-модернізацію житлових будинків по вул. Декабристів, 29,31,43, вул. Леваневського, 164, вул. Захисників України, 29,33, вул. Ювілейна,36.
Для поліпшення водопостачання у 2018 році силами підприємства КП «БАХМУТ-ВОДА» замінено 4,1 км водопровідних мереж (на рік заплановано -6,5км).
Друге місце посідають питання соціального захисту – 64 звернення. 46% звернень соціальної проблематики складають прохання про надання матеріальної допомоги. Заявники-переселенці скаржились на відновлення пенсій. Зміни до порядку оформлення субсидії відобразились на зростанні звернень з цих питань.
Актуальними залишаються питання охорони здоров’я (33), транспорту та зв’язку (16), дотримання законності та правопорядку (24), земельних відносин (10).
Було опрацьовано 42 колективних звернення, що майже на рівні І півріччя 2017 року - 39. Питання житлово-комунального господарства у колективних зверненнях склали 86% (благоустрій, тарифи, незадовільне водопостачання,). Більшість колективних звернень розглянуто з виходом на місце за участю заявників. Всі звернення щодо незадовільного водопостачання були задоволені. Частина звернень щодо благоустрою (грейдеровка, підсипка вулиць, ремонт доріг, зовнішнє освітлення) залишено на контролі.
Протягом 6 місяців 2018 року виконкомом міської ради було опрацьовано 438 звернень, які надійшли через урядову «гарячу лінію».
Як і в попередні роки, не втратили своєї актуальності питання соціального захисту – 184 або 42%, насамперед щодо несвоєчасної виплати державних допомог, нарахування та відмови у призначенні субсидії у зв’язку із змінами у законодавстві.
У І півріччі 2018 року відбулось збільшення кількості звернень з питань житлово-комунального господарства, що стало наслідком невдоволення громадян нарахуваннями за опалення, якістю опалення та короткочасною відсутністю водопостачання у літній період. Крім того, за допомогою урядової лінії громадяни намагались вирішити спірні питання з головами ОСББ.
Кількість звернень з питань охорони здоров’я збільшилась майже втричі з 16 звернень до 46 звернень.
Це перш за все пов’язано з тим, що з квітня 2018 року в медичних закладах міста була запроваджена медична реформа з обслуговування населення за допомогою електронного запису та укладення декларацій з лікарями. Крім того, надходили звернення по забезпеченню лікарськими препаратами згідно урядової програми «Доступні ліки».
Жителі мають можливість висловити свої прохання, пропозиції в телефонному режимі, залишити звернення в письмовому вигляді, написати електронного листа через сайт Бахмутськой міської ради.
У виконкомі міської ради забезпечено щоденне функціонування «Телефону довіри», по 10 зверненнях надано доручення щодо вирішення питань.
Через цілодобову інформаційно-диспетчерську службу «1505» оперативну допомогу у вирішенні питань отримали 1060 громадян.
Крім того, фахівцями юридичного відділу міської ради прийнято 25 осіб, які отримали безоплатну первинну правову допомогу.
З метою забезпечення виконання делегованих повноважень щодо здійснення контрольних функцій відповідно до річного графіку протягом звітнього періоду проведено 7 перевірок стану організації роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради, в організаціях, на підприємствах міста, що надають послуги населенню.
Протягом звітнього періоду за підсумками перевірок та порушення законодавства при розгляді звернень до дисциплінарної відповідальності притягнуто 11 осіб.
В цілях забезпечення ефективної роботи зі зверненнями громадян, зменшення їх кількості в органи влади вищого рівня, підвищення відповідальності посадових осіб за вирішення існуючих проблем, які порушують громадяни в своїх зверненнях, надалі буде продовжена робота по дотриманню вимог чинного законодавства щодо звернень громадян.
Останні статті на сайті
- Щодо добровільної сплати єдиного внеску
- Як фізичній особі подати заяву про включення до реєстру волонтерів?
- Продаж підакцизних товарів: код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у чеках РРО/ПРРО
- Пенсійне забезпечення окремих категорій працівників сільського господарства
- Як правильно заповнити платнику податків реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції у разі погашення податкового боргу
- Платники з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства: новостворені підприємства
- Нові вимоги та порядок подання звітності № 1-ВП та № 1-ОП
- Зупинення реєстрації помилково складених податкових накладних: подання письмових пояснень
- Граничні строки реєстрації податкових накладних в ЄРПН протягом дії воєнного стану
- Особливості складання податкової звітності з ПДВ: звітний період жовтень 2024 року