Професійна діяльність є частиною життя кожної людини. А успіх у роботі є складовою щастя. Якщо говорити про педагогів, то тут доречними будуть вислови: «Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти», «Хороші вчителі створюють хороших учнів». Такими настановами розпочалося засідання педагогічної ради в Бахмутському НВК№11.
Учителі стали активними учасниками педради-тренінгу з теми «Розвиток професійної компетентності педагога як умова формування ключових компетентностей учнів Нової української школи».
Використовуючи нестандартну вправу «Моя думка», присутні виділили чотири основних типи самореалізації педагогів (Організатор, Предметник, Комунікатор, Інтелігент).
За допомогою дискусійної каруселі педагоги обговорили та сформулювали свою точку зору з питання «Учитель: хто він?». Потім обговорили висловлювання Ш.О. Амонашвілі, у якій педагог-новатор висловив свою думку щодо неможливості порівняння професії вчителя з іншими професіями, зазначивши, що «вчитель не архітектор, інженер і будівельник дитячої душі, бо ця душа не являє собою набору будівельних матеріалів. Вона насправді є живою душею, пристрастю, життєдайною і творчою силою. Її потрібно не будувати, а збагачувати, розвивати, наповнювати ідеалами, переконаннями, прищеплювати їй любов до людей, природи, життя».
Наступним етапом роботи груп було розшифрування поняття «професійна компетентність». У ході вправи «Чарівний глечик» присутні визначили, якими професійними компетентностями повинен володіти сучасний педагог, та надали їм характеристику. Активно працюючи над завданням, учителі дійшли висновку, що педагогічна компетентність є динамічним феноменом, систематичне опанування якого зумовлене змінами суспільства, стратегічних орієнтирів освіти, проблемами, що випливають із особистого досвіду і специфіки діяльності кожного педагога.
Особливо зацікавила педагогів вправа «Кроки успіху», протягом якої вони активно вистилали доріжку професійної майстерності.
Завершилося засідання вправою «Оплески» та обов’язковою рефлексією, під час якої педагоги висловили свої враження щодо проведення педради, продовжуючи речення (мені найбільше сподобалося…, мені запам’яталося…, повчальним для мене було…, новим для мене було…, недоречним було…, найбільш позитивним для мене було…).
Підбиваючи підсумки роботи, ведучі тренінгу заступники директора з навчально-виховної робот Олена Лавренко та Анна Жовта зазначили, що кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер.
Останні статті на сайті
- Орендодавцям, які здають житло ВПО: переваги та умови компенсації від держави
- Запит на отримання відомостей про доходи – за допомогою електронних сервісів ДПС
- Щодо оподаткування транспортним податком легкових авто
- Як перевірити факт сплати страхових внесків через portal.pfu.gov.ua
- Руслан Кравченко: В рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків
- Головне управління ДПС у Донецькій області звертає увагу платників єдиного податку четвертої групи!
- На Донеччині заходами законодавства про працю надійшло понад 1,3 млн гривень ПДФО
- Декларування 2025: право на податкову знижку
- Консультаційний пункт «Сенс життя»
- Ветеранів і ветеранок запрошують поділитися досвідом працевлаштування після служби