5 лютого директорка Донецької обласної служби зайнятості Валентина Рибалко провела пресконференцію на тему "Підсумки діяльності Донецької обласної служби зайнятості за 2019 року та пріоритетні напрямки роботи на 2020 рік".
В минулому році послугами Донецької обласної служби зайнятості скористалися понад 85 тис. осіб, з них мали статус безробітного – 39,9 осіб., що на 8,1% менше, ніж у 2018 році. Кількість роботодавців, які поінформували службу зайнятості про наявність вільних робочих місць , становила майже 8 тисяч. У базі даних вакансій налічувалось 40,5 тис. одиниць, з яких укомплектовано 75%.
Новий формат співпраці служби зайнятості з роботодавцями та іншими учасниками соціального діалогу допомагає знаходити дієві інструменти розвитку трудового потенціалу нашого регіону.
Чисельність працевлаштованих за сприяння служби зайнятості осіб у 2019 році склала 31,5 тисяч, з них:
- 214 безробітних відкрили власну справу,
- 1069 працевлаштовані на нові робочі місця з компенсацією роботодавцю єдиного внеску,
- 383 особи з числа ВПО працевлаштовані з компенсацією витрат роботодавцю на оплату праці за умовах строкових трудових договорів.
Профнавчання пройшли 9,7 тис. осіб, у громадських та інших роботах тимчасового характеру взяли участь 21,6 тис. осіб.
Пріоритет в роботі служби зайнятості незмінний – перетворення міських та районних центрів зайнятості на сервісні установи з сучасними електронними сервісами та комплексом послуг широкого спектру, з подальшим розвитком інституту кар’єрного радника, консультанта роботодавця та індивідуальним супроводом безробітних до й після вирішення питання працевлаштування.
На початок 2020 року створено 20,1 тис. електронних кабінетів роботодавців та понад 11 тис. електронних кабінетів шукачів роботи.
«Щороку ми розробляємо нові та вдосконалюємо існуючи електронні сервіси. Це дає змогу більш оперативніше відповідати на вимоги сучасності. І першочерговим при цьому постає завдання найскорішого підбору кваліфікованих кадрів для роботодавців, а для пошукачів – роботи з гідними умовами праці та заробітною платою», – зазначила Валентина Рибалко.
Впроваджені і успішно працюють декілька онлайн розробок. Однією з таких є інтерактивна карта вакансій, за допомогою якої шукачі роботи з легкістю підберуть бажану роботу у будь-якому місті Донеччини в онлайн режимі. Система електронних паспортів підприємств допомагає дізнатися про компанії та організації, а також обрати одну з них як майбутнє місце роботи.
Одним з інструментів профорієнтаційної роботи є 3D атлас професій майбутнього з доповненою віртуальною реальністю. Він дозволяє урізноманітнити процес пізнання світу професій, підвищує зацікавленість підлітків в отриманні інформації і мотивує їх до свідомого професійного самовизначення.
Також, нещодавно Державна служба зайнятості запровадила проект «Освітній портал», який надає можливість для дистанційного та неформального навчання дорослого населення. Відкриті онлайн курси та відеотренінги зможуть задовольнити потребу громадян у розвитку власних навичок, необхідних для вдалого працевлаштування, отриманні нових компетенцій та професійному навчанні, а працівникам служби зайнятості – підвищити професійну кваліфікацію.
У базових центрах зайнятості Донецької області продовжують працювати и набирати оберти консалтингові центри, робота яких направлена на підвищення рівня бізнес-грамотності громадян та отриманні знань для започаткування власної справи. Заняття проходять кожного тижня щосереди. За результатами роботи у цьому напрямку у 2019 році понад 17 тисяч осіб отримали відповідні послуги.
У 2020 році служба зайнятості продовжує змінюватися та удосконалюватися відповідно до Стратегії розвитку державної служби зайнятості на 2020-2022 роки. Основними пріоритетами в роботі є надання гнучких, технологічних послуг, що адаптовані під потреби кожного клієнта. Продовжиться обслуговування шукачів роботи кар’єрними радниками, забезпечуватиметься профайлінг претендентів згідно з вимогами роботодавців тощо.
Надзвичайно важливим є запровадження з початку 2020 року інституту «Консультант роботодавця», це дозволить вивести співпрацю з роботодавцями на новий рівень: спростити комунікацію через використання сучасних електронних сервісів, здійснювати кадрове забезпечення роботодавців, створити єдину базу вакансій легальної праці, швидко реагувати на потреби ринку праці.
Останні статті на сайті
- Що треба знати роботодавцю про колективний договір
- Що таке система управління податковими ризиками?
- До уваги платників Донеччини! Як дізнатися нові ставки місцевих податків і зборів у 2025 році
- Щодо застосування РРО/ПРРО у разі відправки товарів експедитором
- Щодо нарахування та сплати плати за землю за земельні ділянки на яких розташовані (наявні) фортифікаційні споруди
- Які поля реквізиту «Призначення платежу» структурованого формату заповнюють платники при сплаті податків та єдиного внеску?
- На допомогу платникам податків: заповнення реквізитів платіжної інструкції «Призначення платежу» та «Отримувач»
- Суборенда земельної ділянки – хто є платником орендної плати
- Право на податкову знижку:оренда житла для внутрішньо переміщених осіб
- Де на вебпорталі ДПС можна знайти інформацію стосовно бізнес-партнерів?