За дорученням Бахмутського міського голови Олексія Реви у міський раді пройшла чергова нарада з керівниками комунальних підприємств та диспетчерських служб міста.
Під час наради заступник міського голови Олександр Марченко вкотре зауважив, що метою кожної диспетчерської служби є оперативне реагування на звернення заявника щодо аварійних ситуацій та комунікація з жителями громади.
Присутнім була надана інформація щодо проблемних питань комунікації диспетчерських служб міста з населенням, зокрема, це неприйом дзвінків від жителів, випадки некоректної поведінки зі сторони диспетчерів, а також інформація про заявки, які довгий час залишаються без вирішення.
Наприкінці наради учасникам надані доручення щодо усунення вищезазначених недоліків та оптимізації взаємодії між диспетчерськими службами комунальних підприємств.
Нагадаємо, що для зручності жителів громади складено телефонний довідник аварійно-диспетчерських служб Бахмутської міської територіальної громади.
Останні статті на сайті
- Отримання витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами за даними ДПС
- Ставки єдиного податку для ФОП першої та другої груп з 01.01.2025
- Декларування – 2025 триває: строки та способи подання декларації про майновий стан та доходи
- Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
- Увага! Шахраї видають себе за податківців!
- Ознаки примусової праці та як не стати жертвою торгівлі людьми: пам’ятка для шукачів роботи
- Легальна робота — стабільне майбутнє!
- Анулювання реєстрації платника єдиного податку при наявності податкового боргу
- З 1 січня 2025 року діють зміни щодо ліцензування виробництва та обігу підакцизних товарів
- Деклараційна кампанія – 2025 триває: строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи