Рубрики

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 51 гість.

Донецька обласна рада

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у І півріччі 2021 року

Переглядів: 182
12.08.2021 - 10:57
Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян  у виконкомі Бахмутської міської ради у І півріччі 2021 року

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Бахмутської міської ради протягом І півріччя 2021 року спрямовувалась на виконання вимог законодавчих, нормативно-правових документів, забезпечення системної роботи щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

За підсумками І півріччя 2021 року до виконкому  міської ради та старостинських округів Бахмутської міської територіальної громади надійшло 1348 звернень.

 В період дії карантину, під час якого особисті прийоми були скасовані, громадянам була забезпечена можливість звертатись до місцевої влади, окрім поштового та електронного зв’язку, також і за допомогою засобів телекомунікації.  Так, поштою або через скриньку надійшло 283 звернення, електронною поштою - 59 звернень,  звернулось за телефоном – 172 заявника.

За звітний період у своїх зверненнях громадянами було порушено 1421 питання. Серед питань, що найбільше турбують громадян, залишаються питання житлово-комунального господарства, які складають 49% від загальної кількості порушених питань.

Незмінно гострими для громадян залишаються питання благоустрою – 170 звернень (ліквідація дерев, ремонт доріг, тротуарів, прибудинкових територій зовнішнє освітлення та інші).

Протягом І півріччя 2021 року продовжували надходити звернення щодо незгоди з тарифами та нарахуваннями за житлово-комунальні послуги, здебільшого таких звернень -за спожиту теплову енергію (105 звернень). При високих нарахуваннях за послугу теплопостачання зростає кількість бажаючих відключитись від системи централізованого опалення та встановити автономне джерело опалення. В свою чергу, почастішали звернення від власників квартир з  автономним опаленням щодо незгоди з нарахуванням з опалювального періоду 2020-2021 років за обслуговування теплолічильників, місць загального користування та теплову енергію на забезпечення функціонування внутрішньобудинкової системи опалення.

У поточному році зберіглась тенденція збільшення звернень громадян, пов’язаних зі зміною постачальника на ринку природного газу. Питання здебільшого стосувались оплати за послугу та ціни на газ у рамках тарифного плану, нарахування за газопостачання, повернення переплати, накопиченої до реорганізації газорозподільної системи. Зафіксовано 67 звернень.

Також у звітний період заявники скаржились на  незадовільне надання послуги водопостачання (41 звернення), що було обумовлено перепідключенням у червні 2021 року прокладених нових ділянок водоводу вул. Оборони-Захисників України-Колпакової, скороченням подачі води в мікрорайон «Східний» у зв’язку із виникненням технічних труднощів на Артемівській фільтрувальній станції. Після закінчення ремонтних робіт водопостачання відновлено. Також заявники звертались з питаннями ремонту водоводів, благоустрою території після проведення ремонтних робіт, які були усунені в плановому порядку.

У порівнянні з І півріччям 2020 року зросла кількість звернень з питань електропостачання, нарахування за цю послугу – на 51% (65 звернень). 21 звернення надійшло через знеструмлення будинків після негоди у червні 2021 року.

За 6 місяців 2021 року простежувалось зменшення кількості звернень   щодо експлуатації та обслуговування житлового фонду (120 проти140). Разом з тим, почастішали звернення від громадян з незгодами на дії управителів будинків, в яких створено ОСББ. 

Друге місце посіли питання соціального захисту – 333 звернення або 23% від загальної кількості порушених питань. Заявники скаржились на призначення, перерахунок соціальних допомог, клопотали про матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових проблем та оплати лікування, визначення соціального статусу на пільги.

Надходили також звернення щодо нарахування житлових субсидій (94 звернень), які стосувались незгоди з розміром субсидії, відмовою у її призначенні.

Помітно зросла кількість звернень щодо охорони здоров’я – з 57 до 123 звернення. Найбільш актуальними питаннями виявились питання подолання короновірусної хвороби, діяльності комунальних медичних  закладів, дій медичного персоналу, надання пільг на ліки.

Актуальними залишились питання освіти (37), транспорту та зв’язку (26), містобудування та архітектури (23), дотримання законності та правопорядку (21), земельних відносин (16), праці та заробітної плати (11).

Порушені заявниками проблеми є основою формування Програми соціального і економічного розвитку громади, визначають напрямки роботи місцевої влади, знаходять реалізацію у соціальному проєкті.

Так, у поточному році виконавчими органами міської ради проводилась активна робота та було вжито ряд заходів, спрямованих на вирішення проблемних питань.

В рамках цільової Програми благоустрою на 2021 рік виділено 34 млн. грн. на ремонт доріг та тротуарів, вулиць міста та старостинських округів (вулиці Носакова, Студентська, Лермонтова, Корсунського, Горбатова, Сибірцева у м. Бахмут; вул. Шкільна, Західна у с. Зайцеве, вул. Східна у с. Іванівське).

Складено перелік вулиць приватного сектору, які потребують грейдерування та підсипки у поточному році.

Виконувались роботи з ліквідації дерев, підвозу піску, забезпечення дровами.

Завершення робіт з заміни водоводу по вул. Оборони дозволило вирішити «хронічну» проблему незадовільного водопостачання деяких вулиць мікрорайону Цветмет та закрити звернення, що перебували на довготривалому контролі.

До вирішення питань залучається громадськість. За участю співвласників житлових будинків у міській цільовій програмі щодо розвитку житлового господарства буде реалізовано 41 конкурсна пропозиція на суму 11,6 млн.грн.  Також продовжується реалізація 23 проєктів через   «Бюджет участі» на суму 900 тис. грн. КП «БАХМУТ-ВОДА» виконує ремонтні роботи на водопровідних мережах за рахунок придбаних мешканцями матеріалів (заміна водоводу по вул. Коцюбинського).

До Комплексної програми по соціальному захисту окремих категорій громадян внесено зміни в частині надання матеріальної допомоги громадянам, які перехворіли COVID-19. На матеріальну допомогу передбачено 587 тис.грн. з місцевого бюджету.

Не всі питання, порушені у зверненнях, вирішити через недостатність коштів позитивно і відразу, на жаль, не було можливості. Залишились на контролі і не вирішені проблеми по 159 зверненнях, які хвилюють жителів громади (в основному питання благоустрою, ремонту та експлуатації житлового фонду). Бахмутська міська рада зацікавлена у реалізації інфраструктурних проєктів на території Бахмутської міської територіальної громади. Здійснюється постійний моніторинг потенційних джерел фінансування проєктів розвитку території шляхом участі в міжнародних проєктах, грантах, програмах.

Продовжено організаційну роботу зі зверненнями громадян, направлену на вдосконалення зворотного зв’язку з населенням.

З метою оперативного реагування на гострі проблеми жителів громади, невідкладного вжиття заходів щодо їх вирішення забезпечено щоденне функціонування «Телефону довіри».

Крім того, з червня 2021 року розпочала свою роботу Інтернет-приймальня міської ради.

Міський голова продовжує спілкування з жителями Бахмутської міської територіальної громади в соціальних мережах Фейсбук та Інстаргам.

 Щомісяця керівниками міської ради та самостійних структурних підрозділів міської ради проводяться «прямі лінії» телефонного зв’язку з населенням.       

Вважаємо за доцільне продовжити роботу з розвитку зворотного зв’язку з населенням за допомогою використання телекомунікацій та онлайн-сервісів,  підвищення рівня персональної відповідальності посадових осіб за кваліфікований і своєчасний розгляд звернень, вчасного виявлення і вирішення системних і гострих проблем, які спричиняють звернення громадян.


Пошук

Актуально