Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 41 гість.

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

За 12 місяців 2023 року податкова Донеччини отримала 222 звернення громадян

Переглядів: 2036
17.01.2024 - 14:57

Звернення громадян мають важливе значення для функціонування країни. Це не лише спосіб вираження громадянської активності, але й ефективний механізм забезпечення економічної стабільності. Через такі звернення податкова служба може адаптуватися до потреб суспільства, удосконалюватися та створювати умови для розвитку бюджетної системи.

Протягом січня – грудня 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 222 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».

Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області у минулому році:

  • щодо нарахування і сплати податків та зборів (34 звернення, або 15%);
  • про нарахування ЄСВ (29 звернень, або 13%);
  • щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (22 звернень, або 10%);
  • щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (18 звернень, або 8%);
  • про надання довідки (17 звернень, або 8%);
  • про надання податкової знижки (9 звернень, або 4%);
  • про надання роз’яснень (6 звернень, або 3%);
  • щодо перенесення строку податкової звітності (5 звернень, або 2%);
  • щодо застосування РРО (5 звернень, або 2%);
  • щодо нарахування боргу (5 звернень, або 2%);
  • інші питання (72 звернення, або 33%).

За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:

220 заяв (99 % від загальної кількості звернень),

2 скарги (1 відсоток від загальної кількості звернень).

Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки. 

Також звертаємо увагу, що на виконання ст. 22, 23 ЗУ від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками податкової служби Донеччини та керівниками структурних підрозділів. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

 Корисні посилання:

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a

za_12_misyaciv_2023_roku_podatkova_donechchini_otrimala_222_zvernennya_gromadyan

Останні статті на сайті