Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 62 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

251 звернення громадян отримала з початку року податкова служба Донеччини

Переглядів: 324
15.10.2024 - 12:47

Звернення громадян є важливим механізмом взаємодії між податковими органами та громадянами України. Це надає можливість громадянам активно брати участь у процесі прийняття рішень та забезпечує більшу відкритість і взаєморозуміння між податковими органами та населенням.

Протягом січня – вересня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 251 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 247        (98,4 %), також надійшло 1 колективне та 3 анонімних.

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях – питання фінансової, податкової, митної політики – 187 звернень (74,5 %).

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (68 звернень), проведення контрольно-перевірочних заходів (27 звернень), реєстрація та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (40 звернень), податкової звітності (14 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (5 звернень), з єдиного соціального внеску (15 звернень).

Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Нагадуємо, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

Останні статті на сайті