У рамках реалізації Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженому Указом Президента України від 12.03.2013 року №128, на території Артемівської міської ради розпочато проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ».
19 липня 2013 року Артемівською міською радою в особі голови Реви Олексія Олександровича та Центром поштового зв’язку № 2 Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» м. Артемівська в особі начальника Акулової Альони Львівни було підписано Регламент взаємодії щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг.
Метою проекту є поширення інформації щодо процедур отримання адміністративних послуг та створення для споживачів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.
На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:
- отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації стосовно адміністративних послуг;
- відправити оформлений пакет документів поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу Артемівської міської ради, а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).
Вже сьогодні через відділення поштового зв’язку у місті Артемівську громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати наступні адміністративні послуги:
- внесення змін в існуючу нумерацію у забудові м. Артемівська;
- надання ордеру на видалення зелених насаджень;
- погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, розташованих на території міста Артемівська;
- видача архівних довідок та витягів про заробітну плату та підтвердження трудового (пільгового) стажу на підприємствах, документи яких передано на зберігання до структурного підрозділу – трудового архіву (згідно зі списком фондів) для оформлення пенсій;
- надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Зазначені послуги надаються у всіх 14 відділеннях поштового зв’язку, розташованих на території Артемівської міської ради:
м. Артемівськ
№ з/п |
Адреса відділення поштового зв’язку |
1 |
вул. Некрасова, 38 |
2 |
бульвар Металургів, 1 |
3 |
вул. Глинки, 1 |
4 |
вул. Чайковського, 32 |
5 |
пров. 2-й Ломоносовський, 1 |
6 |
вул. Чайковського, 101 |
7 |
вул. Ювілейна, 89 |
8 |
вул. Артема, 71 |
м. Соледар
№ з/п |
Адреса відділення поштового зв’язку |
1 |
вул. Карпинського, 1а |
2 |
вул. Залевського, 39 |
3 |
вул. Паризької Комуни, 21а |
м. Часів Яр
№ з/п |
Адреса відділення поштового зв’язку |
1 |
вул. Радянська, 5 |
2 |
вул. Ціолковського, 15 |
3 |
вул. Образцова, 4 |
Додатково до надання адміністративних послуг залучені міські ради міст – супутників Соледара та Часів Яра.
Так, Соледарською міською радою у трьох відділеннях поштового зв’язку міста Соледара надаються 5 власних адміністративних послуг:
- видача довідки про перебування (не перебування) на квартирному обліку при Соледарській міській раді;
- внесення змін в існуючу нумерацію у забудові м. Соледара и присвоєння окремого поштового номеру об’єкту нерухомого майна;
- видача ордеру на видалення зелених насаджень;
- видача листа – погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, розташованих на території міста Соледара;
- видача довідки з архіву про заробітну плату для обчислення пенсії.
Часовоярською міською радою у трьох відділеннях поштового зв’язку міста часів Яра надаються 5 власних адміністративних послуг:
- надання довідки про перебування/не перебування на квартирному обліку при виконкомі міської ради;
- надання довідок про стаж роботи в Часовоярській міській раді;
- видача довідки про доходи;
- видача копій рішень міської ради, виконкому міської ради та розпоряджень міського голови;
- внесення змін в існуючу нумерацію у забудову м. Часів Яр і присвоєння окремих поштових номерів об’єктам нерухомого майна.
На початковому етапі через поштові відділення можна буде отримати обмежену кількість адміністративних послуг. Але в подальшому їх перелік буде розширятися. З необхідною інформацією можна буде ознайомитись у поштових відділеннях міста.
Останні статті на сайті
- Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
- Увага! Шахраї видають себе за податківців!
- Ознаки примусової праці та як не стати жертвою торгівлі людьми: пам’ятка для шукачів роботи
- Легальна робота — стабільне майбутнє!
- Анулювання реєстрації платника єдиного податку при наявності податкового боргу
- З 1 січня 2025 року діють зміни щодо ліцензування виробництва та обігу підакцизних товарів
- Деклараційна кампанія – 2025 триває: строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи
- Мобільний застосунок «Пенсійний фонд»
- Пневмонія: причини виникнення та способи захисту від небезпечної хвороби
- З 1 січня 2025 року відновлено обов’язок в частині сплати ЄСВ