Одним із найважливіших факторів розвитку ранньої обдарованості дошкільників є створення умов, які дозволяють малюкам не лише систематично пізнавати нове, а й самостійно використовувати знання в проблемних ситуаціях.
З метою розвитку творчих здібностей дітей, їх природної кмітливості, розширення кругозору та відпрацювання вміння застосовувати набуті знання під час виконання логічних завдань 25 березня 2015 року в дошкільному навчальному закладі яслах-садку №48 «Дзвіночок» відбулась інтелектуальна гра «Розумники та розумниці» між дітьми старшої групи та першого класу.
Під час першого туру «Забавні питання» діти рахували скільки вушок у мишенят та лапок у ведмежат. У наступних турах дошкільнята залюбки відгадували назви казок та їх героїв, розповідали, хто із звірів найбоязкіший та найвищий на Землі, яка тварина дуже схожа на людину і кого називають кораблем пустелі. Маленькі розумники були активними та уважними, демонстрували свою дотепність, вирішуючи завдання різного типу.
Команди гравців відчували підтримку глядачів, які не залишались байдужими до успіхів команд. Завершенням гри стало визначення переможців та заохочення дітей солодкими призами.
Останні статті на сайті
- Внесено зміни до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці
- Трудові права неповнолітніх працівників під час воєнного стану
- Який може бути вплив на податковий ризик?
- Право на податкову знижку: гранічний термін 31 грудня
- Щодо скасування реєстрації РРО
- Новації заповнення декларації з ПДВ: додаток 2
- Інструкція: як переглянути свою електронну трудову книжку
- Пільгові норми на оплату послуг з водопостачання та водовідведення
- Аналіз податкового ризику
- Щодо заповнення платіжної інструкції: реквізит «Фактичний платник»