Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 102 гостя.

 Краеведческий музей г. Артемовск

Профільна старша школа як необхідна складова європейського рівня

Переглядів: 8305
03.03.2012 - 08:37

28 лютого 2012 року була проведена педагогічна рада освітнього округу «Крок до майбутнього». У ній взяли участь педагогічний колектив школи №12, представники шкіл № 2 та № 18, головний спеціаліст з питань загальної середньої освіти відділу освіти Орел А.О.

Усі три школи профільні і кожного року зіштовхуються з проблемою: як задовольнити потреби всіх учнів 10-х класів у профілях. Суперечка триває давно, і кожен має свою думку з даного питання. Є однодумці, є опоненти.

Педагоги розуміють, що задача профільного навчання – посилити орієнтацію загальної середньої освіти на життєве і професійне самовизначення особистості в умовах ринку праці і професій.

На педагогічній раді мова йшла про правильний вибір моделі організації профільного навчання. Учителі обговорили наступні питання:

  1. Організація профільного навчання на освітньому окрузі.
  2. До профілю через допрофільне навчання.
  3. Шляхи збільшення кількості профілів шляхом поділу класів на групи.
  4. Роль варіативної частини в організації профільного навчання.
  5. Приклади моделей освіти європейських країн.

Аудиторія була поділена на групи. З рекламою історичного профілю виступила вчитель школи №12 Іванова Л.І., філологічного профілю – учитель української мови школи №18 Рибальченко О.О., інформаційно-технологічного – учитель інформатики школи №2 Вахрушева М.А..

Відеоматеріали переконували учасників педагогічної ради в тому, що філософська ідея технології профільного навчання має яскраво виражену прагматичну спрямованість на соціально-трудове становлення учнів.

Щоб профільне навчання було успішним, особливу увагу слід приділити допрофільній підготовці, яка є фундаментом профільної освіти.

Такі міркування висловила вчитель української мови школи №12  Скиба Т.В.. Допрофільна підготовка повинна здійснюватися через факультативи, предметні гуртки, наукові товариства учнів, Малу академію наук, предметні олімпіади, кабінети профорієнтації.

Про переваги профільного навчання для міста, школи, класу йшлося у виступі вчителя англійської мови школи №12 Богданцевої Л.В. Вона вважає, що в місті буде краще продумана кадрова політика, рівномірно заповнений ринок праці, підвищена конкурентоспроможність випускників під час вступу до вищих навчальних закладів. Школа зможе підвищити якість освіти. У класах підлітки будуть об’єднані спільністю інтересів, створюватиметься дух творчості і почуття єдності.

З пропозицією ділити учнів на динамічні групи виступила вчитель школи № 12 Шепель О.А.. На її думку, такі групи послужать створенню сприятливих умов для подальшого навчання учнів у вузах.

Отже, в умовах профільного навчання учням старших класів потрібно зробити життєво важливий вибір не під впливом випадкових факторів чи порадою дорослих, які часом переоцінюють можливості дітей, не під впливом засобів масової інформації та суспільних стереотипів, а об’єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями.

Педагоги розуміють, що задача профільного навчання – посилити орієнтацію загальної середньої освіти на життєве і професійне самовизначення особистості в умовах ринку праці і професій.Педагоги розуміють, що задача профільного навчання – посилити орієнтацію загальної середньої освіти на життєве і професійне самовизначення особистості в умовах ринку праці і професій.

Останні статті на сайті